En ny rapport tegner et dystert billede af de seneste årtiers integrationsindsats i Gellerup, der er en af landets største ghettoer

Årtiers integrationsindsats i boligområdet Gellerup ved Århus er slået fejl, fastslår en ny rapport fra Brabrand Boligforening. Ifølge rapporten er det sidste øjeblik, hvis ikke Gellerup og omliggende boligområder skal ende som ghettoer i et parallelsamfund for socialt dårligt stillede.

Mere på Ekstrabladet

Er det kun i Gellerup?

5 Kommentarer

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.