Rusland vil lave falsk krigsvideo for at invadere Ukraine.
Det siger USA selv, ifølge ritzau/AFP, ifølge Ekstra Bladet.
“Når USA fortæller om deres efterretninger, er det i håb om, at det kan få Rusland til at ombestemme sig.
Det oplyser Ned Price, talsmand for USA’s udenrigsministerium.”
Præsenteret dette kan vi vælge at stole blindt på Ned Price.
Eller vi kan vælge at mistro Ned Price.
Vælger vi det sidste, kan vi fundere over hvorfor Ned Price lyver, men inden vi tager tankelæserhatten på, bør vi undersøge hvorvidt Ned Price lyver, og hvad han evt. lyver om.
Og tænk, der var faktisk en journalist som stillede Ned Price det kritiske spørgsmål:
Hvilke beviser har I?
Video fundet via Sundance
Hvis vi nu konkluderer at Ned Price lyver, så holder vi stadig igen med tankelæserhatten, og bider først mærke i hvad han lyver om.
“Ifølge USA’s oplysninger vil Ruslands regering planlægge et angreb, som ser ud til at være udført af ukrainsk militær. Angrebet vil forestille at være ‘imod russisk territorium eller personer, som taler russisk’.”
“en meget grafisk propagandavideo. Den vil inkludere lig og skuespillere, som sørger, og billeder af ødelagte steder.”
Hvis vi snart ser død og ødelæggelse, anrettet mod russisktalende og med brug af ukrainsk militærudstyr, så bør vi – ifølge upålidelige Ned Price – ikke tro på det vi ser, men opfatte det som russisk desinformation.
På baggrund af ovenstående kunne man mistænke at død og ødelæggelse, anrettet mod russisktalende og med brug af ukrainsk militærudstyr, er en option der seriøst overvejes – af Biden-administrationen.
– Hvorfor dog?
Formentlig netop i håb om at Rusland så vil invadere Ukraine.
– Hvilken interesse kunne Biden-administrationen have i at Rusland invaderer Ukraine?
Don’t get me started.
Det var nogle gevaldig store pupiller denne Ned Price har. Gad vide hvorfor?
Tænke sig, man har nu en senil præsident i spidsen for
en atombevæbnet stormagt, plus en Nasty Pelosi, en Hussein
og en Kamel dame. Det lover sandelig godt.
I Europa har vi længe haft frau Merkelig, Ursula, Ylva og
Helena og Macron plus flere andre mærkværdigheder. Folk
stræber åbenbart efter deres egen undergang.
Før var Danmark tossernes paradis. Nu har det bredt sig
til hele verden. Som jo har Danmark som sit store, store
forbillede og foregangsland.
Præcis analyse, ikke så meget pis der.
Du har fuldstændig ret, en klovneverden, som tager sig udspring i Skandinavien.
Mark Dice så også pressemødet med Ned Price.
Det er nøjagtigt hvad der sker når det går op for befolkningen/folk at deres regering lyver for dem når det passer i deres kram.
Mistillid er et våben der er stærkere end krudt og kugler og som de skyldige i øvrigt selv giver til deres modstandere. Man kan lægge en regering ned med information, eller som her, med manglende information men regeringen kan IKKE tvinge folk til at tro på dem. De kan kun lyve så længe folk ikke hører efter hvad de siger og folk er begyndt at lytte.
.
Min mor blev født i Tyskland, og hun døde i Danmark, men hun flyttede aldrig over 1/2 km i sit lange liv.
Putin viser igen sin kærlighed til Rusland, ved at være parat til at få de mange russere, som tomulten ved Sovjetunionens opløsning fik efterladt i et fremmed land, hjem til Rusland.
Det sydøstlige Ukraine er overvejende russisk, så Ukraine burde som min mors hjemland gennemføre en folkeafstemning, og dele Ukraine i et Vestukraine og et Østditto. Helt som man gjorde med Tjekkoslovakiet uden det mindste bøvl – og som man har gjort så mange steder i verden.
Og så burde vi sige sandheden åbent og hele tiden, så vi kan få sat de krigsliderlige vesterlændinge på plads.
Helt enig, men stemte også i Sønderjylland.
Nu vil regeringen overveje om man skal sende
stinger-missiler til Ukraine. Hvis vi da har
nogle tilbage, efter at vores forsvar ligner
et afpillet fugleskræmsel på grund af utallige
nedskæringer og besparelser. (se Aamund artikel
om Ukraine og DKs forsvar)
Hvis vi sender stinger missiler til Ukraine,
vil det opdages af Rusland, som så kan hævne
sig ved at sænke en dansk fregat eller affyre
en enkelt raket mod København, eller hvad de
ellers kan finde på. Det vil NATO ikke kunne
gøre noget ved, efter det er sket.
Tror regeringen at det er gratis at medvirke
til nedskydning af russiske fly og helikoptere?
Er politikerne komplet åndssvage?
Danmark skal bare holde snotten fra Ukraine.
Når man lytter til Mette Mengele skulle man tro at Danmark var en atommagt på linie med fx. Frankrig.
Danmark er et lille totalt ligegyldigt feministeret lorte land som gør klogest i at holde sig under den russiske radar.
Bortset fra det er det danske forsvar totalt udsultet, så det er måske mere relevant at sende en stak feltmadrasser, den har vi tilgengæld mange af, end nogle veteranvåben.
Det kriminelle Biden-regime ønsker en konflikt med Rusland, dette for at tage opmærksomheden væk fra alle de katastrofer de har påført det amerikanske folk.
At høre på idioten Mette Mengele stå og kagle om at vi “skal have hånden på kogepladen” er totalt latterligt.
På trods af embargo er Rusland stadig et vigtigt eksportmarked for mange danske virksomheder, så lad os da få smadret dette hurtigt muligt.