Alle større vestlige medier har taget imod bestikkelse fra Kinas Kommunistpartis propagandaafdeling

A host of corporate media outlets including CNN, The New York Times, The Washington Post, and MSNBC have participated in private dinners and sponsored trips with the China-United States Exchange Foundation, a Chinese Communist Party-funded group seeking to garner “favorable coverage” and “disseminate positive messages” regarding China, The National Pulse can reveal.

Other outlets involved in the propaganda operation include Forbes, the Financial Times, Newsweek, Bloomberg, Reuters, ABC News, the Economist, the Wall Street Journal, AFP, TIME magazine, LA Times, The Hill, BBC, and The Atlantic.

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.