Den rabiate socialdemokratiske anti-semit Torben Lund

Den jødiske stat ledes af svinske terrorister, og derfor bør Israel fjernes fra verdenskortet.

Det skriver den tidligere socialdemokratiske sundhedsminister, Torben Lund, på Facebook. Kommentaren er skrevet til et billede på Facebook-siden ‘20.000 underskrifter for Palæstina i medierne’, hvor en ung kvinde – ifølge Facebook-gruppen – bliver likvideret.

Den måde, man driver apartheid og terrorstyre på i Israel, er efter min mening fuldstændig uacceptabel. Det er jo en politik, som har ført til hundredetusindvis af menneskers død i tidens løb og masser af validerede og sårede, siger Torben Lund til Ekstra Bladet

Mere på Ekstra Bladet

5 Kommentarer

  1. Der er der kun en ting at sige til fjern Torben Lund fra folkeregisteret. Anvendelsesmetoder ligegyldigt eller om man vil frit valg

  2. Prøv blot at bytte Israel ud med Palæstina, så ville man øjeblikkelig blive anklaget for hetz mod en befolkningsgruppe.

  3. – det kunne lyde som et kæmpesuk efter en orgasme.
    Denne homosexuelle klovn har åbenbart fået en eller anden form for udløsning siden han har åbnet gylletanken og lukket en masse CO2 ud!!

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.