Den jødiske stat ledes af svinske terrorister, og derfor bør Israel fjernes fra verdenskortet.
Det skriver den tidligere socialdemokratiske sundhedsminister, Torben Lund, på Facebook. Kommentaren er skrevet til et billede på Facebook-siden ‘20.000 underskrifter for Palæstina i medierne’, hvor en ung kvinde – ifølge Facebook-gruppen – bliver likvideret.
Den måde, man driver apartheid og terrorstyre på i Israel, er efter min mening fuldstændig uacceptabel. Det er jo en politik, som har ført til hundredetusindvis af menneskers død i tidens løb og masser af validerede og sårede, siger Torben Lund til Ekstra Bladet
Der er der kun en ting at sige til fjern Torben Lund fra folkeregisteret. Anvendelsesmetoder ligegyldigt eller om man vil frit valg
Det evige misundelsesdrevne had mod jøderne.
Prøv blot at bytte Israel ud med Palæstina, så ville man øjeblikkelig blive anklaget for hetz mod en befolkningsgruppe.
– det kunne lyde som et kæmpesuk efter en orgasme.
Denne homosexuelle klovn har åbenbart fået en eller anden form for udløsning siden han har åbnet gylletanken og lukket en masse CO2 ud!!
Torben Lund er antisemit mener Bent Melchior.
Fra programmet Dags Dato 19 maj 2004
https://youtu.be/Bbe90zq6cRQ