Sådan skriver Lars Hedegaard om klimahystaden Jacob Ellemands nye forslag om mere grønt …
Du tror nok at ovenstående klip er fra idag, men det er fra 2020 !
Taget herfra
Hvis det ikke var så sørgeligt, ville det være til grin.
Mens Danmarks Radio kan melde om danskere, der står i kø for at få hjælp af godgørende organisationer, fordi de ikke både kan sætte mad på bordet og betale deres el- og varmeregninger, vil Jakob Ellemann give yderligere 60 milliarder til ”den grønne omstilling” – den omstilling, der har medvirket til at gøre livet surt for så mange.
I stedet for at sørge for en sikker og billig energiforsyning, har skiftende regeringer og folketingsflertal slået på tromme for den ”grønne” energi, der virker som vinden blæser, samtidig med, at de har kvalt Danmarks olie- og gasproduktion og ikke vil høre tale om kernekraft. Og nu vil Venstres leder altså have mere af det samme i håbet om, at det vil trække stemmer til hans skrantende parti. Det er en strålende ide i lyset af, at han hermed vil konkurrere med seks-syv andre partier, som også støtter det grønne vanvid med hud og hår.
Det enkle spørgsmål er, hvorfor energipriserne overhovedet skal stige. Fik vi ikke at vide, at vindmøller og solceller var vejen frem, så hvorfor kan de ikke levere den ”vedvarende” energi, der er brug for? De politiske genier, der har skaffet os denne misære på halsen, vil svare, at det tager nogen tid, før der bliver tilstrækkeligt med vindmøller. Alligevel har de skyndt sig at spænde ben for den traditionelle energi, inden kom nok af den nye.
Men frygt ikke, for flere politikere vil nu give julehjælp til familier, der ikke kan betale deres regninger. Energi kan de ikke love, men de kan i det mindste uddele penge, som vil få inflationen til at stige og dermed yderligere udhule borgernes købekraft – hvorefter der skal uddeles endnu flere penge, som vil få inflationen til at stige, som vil få …
Mens denne travesti går over scenen, håber politikerne, at vælgerne vil rette opmærksomheden mod Putins uforlignelige ondskab. Vinteren bliver kold, men vi kan i det mindste varme os ved tanken om, at bomberne springer i Ukraine.
To spørgsmål vil melde sig efter tæppefald: Hvordan og med hvilket formål lykkedes det at bilde folk ind, at mennesket styrer klimaet? Og hvorfor hadede 99 ud af 100 danskere Donald Trump, der aldrig ville have tilladt energikrisen at bryde ud, og som ville have sat Putin en sådan skræk i livet, at han aldrig ville være gået til angreb?
Taget herfra
Her er et meme fra 2019 om venstrefløjen og deres grønne klima-ævl:

Men i dag kan det – desværre – lige så godt gælde de nye klimahystader Venstre og Konservative, to skabssocialdemokratiske partier 🙁
Alle klima-hystaderne er uvidende tåber der har forklædt
sig som eksperter og verdensreddere. De aner ikke hvad de
snakker om. Eller de er lobbyister for korrupte særinteresser.
Dem som hyler, skråler og skriger allermest er skolepiger og
røde politik-kvinder der er hjernevasket til at være klima-religiøse fanatikere.
Afslørende video : The Big Reset Movie :
http://newtube.app/user/Fredyatelmstreet13/ODW17h2
Hentet fra Hodja video den 2. oktober: We own the Science.
Om WEF og Schwab m.m.
DE FIRE PARTIER S, SF, R og EL har sendt Danmark ud i
økonomisk kaos, ud i et hav af forringelser og skandaler,
og ud i en situation hvor hundredtusinder af danskere
går en meget usikker fremtid i møde, både hvad angår deres
bolig, helbred, økonomi, arbejdsplads, sikkerhed og familieliv.
I løbet af de sidste 3-5 år er Danmark blevet et fattigere,
mere utrygt, mere ufrit, mere modsætningsfyldt land. Og sam-
fundet er blevet gjort til et stikker-samfund. Hvor børnehave-
damer, skolelærere og hjemmesygeplejersker mv. trues med
fængsel hvis de ikke sladrer om alt hvad der måske kan være
forkert, ukorrekt, uhensigtsmæssigt, tvivlsomt, mistænkeligt
eller ikke helt perfekt. Det korte af det lange er at alle
forældre og familier er under mistanke for et eller andet,
for Mette vil være “børnenes minister”. Og staten er meget
bedre til at passe og opdrage børn end børnenes far og mor,
ifølge de røde doktriner. Så hellere pudse politiet på
forældre 100 gange for tit end een gang for lidt.
Mette vil også være økonomi-, sundheds- og krigsminister.
Desværre kan vi konstatere at hun har kørt økonomien i
sænk, at sundhedsvæsnet og psykiatrien ligner et synkende
skib i havsnød, og at Danmarks forsvar er helt til rotterne,
og at civilforsvaret er ikke eksisterende. Alligevel har
Mette praktisk taget erklæret krig mod Rusland.
I Mettes tid er langt over 150 MILLIARDER kroner blevet
spildt på ingenting. Med SFs, ELs og de Radikales fulde
velsignelse. Men sygehusene og psykiatrien er ikke blevet
tilført en eneste ekstra krone. Og kommunerne er sat til
at spare på de ældre, de voldsramte, de syge og de hjemløse.
Mettes seneste genistreger er at hun vifter med mange-års
planer for sundhedsvæsnet og forsvaret. Hun lover nu at
alt vil blive bedre om 8-10 år eller 13 år. Til den tid vil
sygehusene fungere fint, og forsvaret vil fra 2035 være i
stand til at forsvare landet, og ditto vil civilforsvaret
ikke mere bestå af nogle mølædte blade og brochurer, men
vil være blomstret op til de højeste standarder.
Og så er endnu en geni-streg sat i værk for få dage siden,
ved at Mette har indgået en hemmelig samarbejdsaftale med
WEF og Klaus Schwab. Hvad mon den går ud på? Efter sigende
er den værre end Marokko-aftalen.
Mette er uddannet indenfor Afrika-studier og har haft et almindeligt arbejde i den private sektor i mange år før hun gik ind i politik.
Hende kan I roligt stemme på.
Er du ironisk? Hvad var det for et arbejde i den
private sektor? Passede hun en pølsevogn i tre år?
Er det derfra hendes pølsesnak stammer?
Ja, han er ironisk. Hun var ungdomskonsulent for LO i 2000-2001, hvilket er det eneste job hun har på sit CV.