Landet synes at være på vej mod at blive Zimbabwe 2.0
og DR klynker, fordi Trump siger sandheden om Sydafrika:

“Trump har påstået…” Typisk DR fake-news-msm – som sædvanligt er sandheden ilde hørt i DR, specielt hvis Trump har sagt den !




Man kan vel reelt stille spørgmålet om den sorte befolkning i Sydafrika har det bedre nu end før – i hvert tilfælde på økonomien under det kommunistiske ANC




Jeg mente ellers at ANC med dets Mandela var terrorister,
Pippis abe sad fængslet i over 1/3 århundrede for flere drab.
Sloges indbyrdes henne ved Afrika, har de jo altid gjort, afrikanerne.
Sydafrika skiller sig alene ud fra de andre afrikanske lande, ved at den ene stamme er hvide. Men Sydafrika er jo netop dokumentation for, at gennemsnits IQ’en blant negere er for lav til, at et demokrati med 18-års ligeværdigt stemmeret han fungere.
Negere og muslimere er på niveau nede omkring vilde dyr! 😱