Det israelske parlament har lige vedtaget at fjerne statsborgerskab og udvise pæstilensiske terrorister
Og læg mærke til at det blev vedtaget med cifrene 94 af dets 120 medlemmer . dvs og mange fra oppositionen stemte for 🙂

Taget herfra
Man kan næsten høre de danske socialister/kommunister jamre:
jamen hvad med konventionerne …
Fuck konventionerne!
Når de misbruges, som det er tilfældet i dag, og står i vejen for helt alm. sund fornuft.
Tag nu bare den etbenede Piratos vi sikkert ender med at belønne med evigt betalt ophold, for at forsøge at dræbe danske soldater. Og bagefter henter hele resten af “Piratosposens” indhold hertil. Når resten af den pukkelryggede samling tandløse storfamiliemedlemmer i henhold til de selv samme konventioner vinder rejser hertil – med ALT betalt.
DÉT, ka’ man da kalde “at skyde papegøjen”, da Piratossen løsnede skud mod det danske akib.
Hvad skulle det da betyde; at miste varme hveder og St.Bededag på dét alter.
Det er da kun så rimeligt!
Dét gi’r da også rigtig go’ mening, hvis man er en rødblå Radigalning. Hvilket vil sige alle – jow jow OGSÅ dig Inger Støjbasse – minus DF og NB.
Hurra. Kunne vi have undgået mere terror, om tyskland havde været ligeså resolut, da 11 september 2001 udsprang fra Hamborg? Bravo Israel!
Problemet er overvejene Islam. Støt dem som ønsker at forlade den religion. http://www.frafalden.dk. God torsdag. mvh Michael Unna