Humor og smil på læben er åbenbart HELT død i det woke Europa 🙂
Soren Skafte her :
Taget herfra
Sangkonkurrencen starter først i Basel i Schweiz den 13. maj 2025, men allerede nu er der ballade omkring Estlands bidrag til Eurovision.
Kunstneren Tommy Cash hvis egentlige navn er Tomas Tammemets, er en russisk-estisk rapper, der synger sin sang “Espresso Macchiato” på gebrokkent engelsk-italiensk med italiensk accent.
I sangen er der for eksempel tekstlinjer som:
“Ciao bella, I’m Tomaso, addicted to tobacco
Mi like mi coffè very importante
No time to talk, scusi, my days are very busy
And I just own this little ristorante”
Og:
“Mi like to fly privati with twenty-four carati
Also mi casa very grandioso
Mi money numeroso, I work around the clocko
That’s why I’m sweating like a mafioso”
Medier kan berette, at sangen har givet anledning til veritabelt raseri i Italien med krav om, at sangen udelukkes fra Eurovisions sangkonkurrencen.
Mange italienere anser det for at være direkte racistisk ved at omtale italienere som kaffedrikkende spaghetti-ædende mafiosi”.
Kritikken kommer også fra en politisk side. Vicepræsidenten for Italiens senat, Gian Marco Centinaio, kræver, at Tommy Cash udelukkes fra musikkonkurrencen.
“Enhver, der fornærmer Italien, skal holde sig væk fra Eurovision. Cash synger på “forfærdeligt italiensk” om en, der blev rig ved at drikke kaffe og “svede som en mafiaboss,” sagde toppolitikeren ifølge Der Spiegel.
Centinaio fortsætter: “Han burde komme til Italien for at se, hvordan anstændige mennesker arbejder, før han tillader sig selv at skrive sådan en dum sang fuld af klichéer”.
Taget herfra
I stedet for at trække på smilebåndet , give Litauen 0 point og så lave en tilsvarende morsom video om Litauen til næste ESC, vælger Italien at klynke 🙁
Det troede jeg at italienerne var for gode til …
HVORFOR skulle Italien finde sig i at
en venstresnoet eller woke estisk person gør nar af Italien??
Fordi Italiens reaktion nu garanterer at MANGE flere ser den video
Der er nogle gang, hvor man må reagere og nogle gange hvor tavshed er bedre 🙂
mvh TrumfEs
Hvis det nu var Danmark der blev gjort grin med, ville forfatteren til denne svada have samme indstilling???
Afskaf dog det totalt latterlige klamme freakshow, som Melodi Grand Prix har udviklet sig til.
Det er jo efterhånden en lukket fest for woke tosser fra LGBT-sekten, der skaber sig, og smører hinanden ind i vaseline og glimmer.
Føj for satan.🤮