Fru Olsen har anbefalet den – den er fra 2018
imponerende at den er på censur-youtube …
For det tilfældes skyld at censur-youtube skulle censurere den, er den her i Rumble
Fru Olsen har anbefalet den – den er fra 2018
imponerende at den er på censur-youtube …
For det tilfældes skyld at censur-youtube skulle censurere den, er den her i Rumble
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes
Det er en ringe trøst, at de sorte møgsvin vil dø af sult, når de sidste hvide er myrdet.
På den hjemlige front håber jeg, at det socialistiske møgsvin Poul Nyrup Rasmussen, idiot og titelsvindler, der har medvirket til denne rædselsfulde tragedie, må dø i et helvede værre end det de hvide sydafrikanere oplever.
Det er en endnu ringere trøst, at hans vælgere selv vil opleve noget lignende, når de brune tager over.
Tak til Ezra, den dejlige Katie Hopkins og deres Rebeller.
Tak, TrumfES 😃👍🎂 Hvis jeg kunne, ville jeg komme forbi med en Othello lagkage til deling 🤣 Her i det jyske laver de nogen go’e no’en.
Jeg så lige denne rabbi fra SA, og her fortæller han, at 653.000 mennesker er blevet myrdet under ANC’s vanvids diktatoriske styre de sidste 30 år! Det er jo totalt horribelt! Det viser, at de indfødte i SA ikke kan styre et land!
https://youtu.be/RIfRx7mSYLs?si=zyrrECQ9tpADVABt