Med jævne mellemrum finder klimafuskere/forskere en ny trussel, som de – og FN – vil havde vi skal tro på …

Taget herfra
Som du kan se på øverste foto er havet IKKE steget
Og da alle verdenshavene jo er forbundne, ville en stigning ske overalt og med samme stigning på alle havene. Det er almindelig fysik for 5 klasse … men IKKE for kliamahystader
Her er et foto til, der viser ingen signifkant stigning:

Og her er et “bevis” til :
Her har du 3 klimahystader : obama, pelosi og bill gates, der ALLE har købt dyre ejendomme lige ned til havet

Tror du de havde gjort det, hvis de for alvor havde troet på klimareligioen ?
Nej, selvfølgelig ikke
Selv ikke når deres top klima”ekspert” Greta Tunfisk for seks år siden lovede at hele menneskeheden ville blive udslettet for 1 år siden …

Den lille klimamongol har – mærkeligt nok 🙂 – SLETTET sit tweet
Men der er jo taget kopier af hendes klima ÆVL …
“how dare you” …

Ja, propagandaen kører nonstop.
Igår havde TV-avisen på DDR et længere indslag om, at chokolade fremover bliver dyrere “på grund af klimaforandringerne”.🤮
DDR bliver flittigt brugt af Regimet til at øge skatter&afgifter.
Når priserne på fødevarer stiger, øges statens indtægter proportionalt over hele linjen på, ja netop, skatter&afgifter.
OG, det er det eneste det socialistiske Regime har på agendaen. Øge skatter&afgifter!
Direkte Demokrati NU! ForfatningsDomstol NU! Støt Danske Patrioter! Støt Plaudan & Orban! P.
Den undrede jeg mig også over, da klimaforandringerne netop skulle være ret umærkelige ved ækvator, ifølge de klimamodeller IPCC benytter.
De to eksempler de så kom med var svamp og termitter. Når en svamp angriber så mange træer, skyldes det typisk monokultur. Altså det samme som er sket med bananer, så svaret er at plante forskellige sorter, for at finde dem der er mest modstandsdygtige mod svampen, hvis man da ikke kan sprøjte mod den. Termitter angriber sjældent raske planter, men går efter de der er svækkede af netop svampeangreb.
Ingen af delene skyldes altså klimaforandringer. Bonden nævnte i øvrigt også at han ikke ville sprøjte, for han vidste ikke hvornår det ville regne. Han mangler altså adgang til en fornuftig vejrudsigt og med en sådan ville han kunne bekæmpe svampeangrebene.
Hvordan har en fattig bonde midt i junglen – højst sandsynlig analfabet – i øvrigt viden om IPCC’s lange tunge “rapporter” om “klimaforandringer”?
Mon ikke en “hjælpsom” journalist har fortalt den stakkels bonde, hvad han skal sige?
Det var DRs kommentator der talte om klimaforandringer, ikke bonden.
Stigende vandstande boer nok tages med alle mulige forbehold. Der eksisterer forskellige gravitations-anomalier rundt om paa kloden, til lands saavel som til vands og de fleste til havs har vaeret kortlagt af skibsfarten og blevet bekraeftet af satellit-overvaagning. Saaledes naevnes der en udpraeget anomali syd for Indien, hvor man med maalinger fra satelliter har kunnet paavise, at havoverfladen dernede ligger ca. 100 meter lavere end det der maa antages at vaere en middel-vaerdi for havniveauet omkring det omraade. Hvordan man overhovedet mener at have styr paa stigende vandstande paa en klode, der i realiteten ligner en forvokset kartoffel, er og bliver mig en gaade…..
Hvad var Havenes vandstand under romertiden. ??
Interval 500 år F.Kr. og 500 År E.Kr.
Ifl Iskærneboringer fra Indlandsisen på Grønland, var det varmere end det er i dag, Så må Havenes vandstand have været højere dengang.
Hvor var Maldiverne hende dengang.!!
Omtalen af havvandsstigninger er ikke helt præcis:
1. Tyngdekraften fra månen påvirker som bekendt havets bevægelser, men det er næppe fysik fra 5. klasse ;-))
2. Landhævninger og -sænkninger siden istiden påvirker visse dele af kloden
(Den nordvestlige del af Danmark hæver sig faktisk – ligesom Norge og langt det meste af Sverige. Nord for linjen Hanstholm – Grenå – Helsingør hæver landet sig).