FN bekræfter, hvad DR og Politiken altid har sagt.
(CNSNews.com) “Islamofobi og æreskrænkelse af Islam er de mest iøjnefaldende former for racisme og intolerance i dag, og en global FN-konference om racisme, planlagt til 2009, skal anvise praktiske løsninger herpå.
De har ikke læst Holberg forgæves: “En sten kan ikke flyve, Lillemor kan ikke flyve, ergo er Lillemor en sten”.
Kunne man ikke rationalisere vanviddet lidt: I stedet for at lade mine skattekroner passere FN og DR’s licenskontor kunne jeg sende dem direkte til diverse kolbøttefabrikker, dårekister og gakilåget-anstalter ?
“Speaking on behalf of the OIC, Khan told the meeting that “there has been a stark rise in hate crimes, discrimination, racial profiling and intolerance against Muslims in many countries.”
Gad vide hvad der forekommer mest. vold og mord på kristne i den muslimske verden, eller vold og mord på muslimer i den vestlige verden ?? Jeg tror på det sidste!!
Og nu hvor vi taler om vesten, hvem begår så mest vold mod hvem ?? Er det tilvandrerede muslimer som begår mest vold mod den etniske befolkning eller omvendt ??
FN er en farce, og burde skifte navn til IF (=Islamisk Forbund)
Hvordan kan jeg “æreskrænke” en idelogi som islam, fordi jeg protestere mod stening af mennesker og jeg skal dræbes fordi jeg er vantro osv..osv..
Jeg forholder mig bare til hvad der står i den lede bog koranen og til de lande der praktisere idelogien islam, og fy for satan, hvor disse lande overtræder menneskerettighederne.
Syntes FN skulle selvmordsbombe sig selv! så hele dette rablende gale foretagende, havner i himmerriget, hvor de passende kan forsvarer de 72 jomfruer og deres dyd, mod de sex forvirret brunstige selvmordsterrorist, der efterhånden er mange af!!
Og hvis idelogien ialsm er en race!?! hvorfor skal denne race!? så have tilladelse til at udtale og dele menneskeheden op i rene og urene?? Racistisk svineri, siger jeg bare. Løs lige det problem først i FN. Men det tør tøsedrengene ikke.
Koranen selv siger alt.
Den taler uafladeligt om at dræbe anderledes tænkende.
Lad os melde os ud af FN og EU og koncentrere os om det fædreland, vi har været i færd med at miste så tit.
Gud bevare Danmark – dansk
falkeøje
Man forstår godt at Colin Powell forlod det forrige møde.
Er racisme mon også en race så ?
Det må Maltesen vide.
Man kan sige meget om ham, men alt det der med racer har han squ styr på.
-> 5
Maltesen™ er og bliver desuagtet en klovnerace!
-> #5 Phanarath
Ja, Maltesen er ved at udvikle sig til lidt af en ekspert på det område. Personligt går jeg ikke så højt op i det med racer. Jeg fortrækker at bedømme en person på hans/hendes holdninger. Men Maltesen betyder race utroligt meget.
Ja Maltesen lever I en fantasiverden, og er derfor nemt offer for enhver roeverhistorie der serveres i den tidens aand.
Jeg er bange for, at det psykopaterne ude på den rabiate højrefløj, der først og fremmest lever i en sygelig fantasiverden.
Hvad med at få en aftale med en psykiater, så I kan blive heldbredt for jeres psykiske lidelser?
Bare sådan et godt råd herfra…
Maltesen
Tegn på udvikling af psykopati er:
Optagethed af pyromani såsom brandene i Gellerup.
Grusomhed imod dyr såsom hundemordet i Køge eller glasskår til elefanter.
Sengevæderi. Her har jeg ikke inside information.
Endvidere skulle en voldelig opdragelse fremme på sagen.
Det er ikke nemt at vise, om islamister hører til den rabiate højrefløj.
Hvis Maltesen tror at hoejrefloejen holder til her er han gaaet forkert. Siden hvornaar er frihed, demokrati, retfaerd og national sekvbestemmelse eensbetydende med hoejrefloejen?
Maltesen, der ikke noget mere ekstremt end Islam, de slaar baade den ekstreme hoejre- og exstreme venstrefloej paa een gang. Det har de gjort i over 1400 aar.
Som andre har sagt, saa er det dig der er en gevaldig racist. Du har bildt dig selv ind at hvis du omfavner folk der er anderledes i kuloeren og beklaedningen, er du et bedre, mere humant menneske.
Her paa bloggen er vi faktiskt ret ligeglade med pigmentationen paa den enekelte. Mens du gaar op i racer, interesserer vi os for kultur.
Hvis du havde noget at sige, var der ogsaa folk der gad laese din blog, ellers hang du ikke hos Hodja.
ps. Er der nogen der ved om Maltesen en muslim der taler halvgodt Dansk?
Må jeg anbefale, at man ikke selv troller Malte-trollen frem? Ignorering er den bedste medicin mod båtnakker.
. Mullabadulla.
Jeg er helt enig……
13, 14-Det er hermed taget til efterretning.
Man må aldrig ignorere race-oraklet Maltesen. Denne Profet i had og fordærv bør vi lytte til.
Vi ser verdens konflikter i et forvrænget billede og bilder os ind at ligegyldige ting som ideologi og kultur har betydning.
Maltesen er her for at få os til at indse at vi tager fejl og at alle verden konflikter handler om en ting alene, nemlig race.
Raceteoretikeren Maltesen kender svaret. Og han bliver ved med at fortælle os det uanset den modstand han møder.
Det hele handler om hudfarve, som Marianne Helvede også sagde. Og Maltesen er her for at køre den pointe helt igennem.
Glem ideologier, glem forbrydelser, glem alt hvad i har kært. Maltesen forkunder den nye sandhed: At alt hanler om race.
Race, hm?
Synes mest af alt, at malte-pjok ligner et gadekryds tilsat tekrus.
-> mullabadulla og fjung
“Ignorering er den bedste medicin mod båtnakker.”
Jo jo, men for fanden… I må da indrømme, at det til tider er hylende morsomt hvad mr. fishlover kan lukke ud. Lad os nu bare drille den økologi-øl-drikkende amagertøssedreng en gang imellem. (Hvis altså han ikke har fået politiet til at fange os alle sammen først)
-> #18 ManinBurka
Helt enig. Maltesen er et virkelig underholdende indslag her på Hodjas Blog.
@Maninburka: Det udstiller bare den flok psykopater, der bruger denne skraldespand til genere andre mennesker. Desuden er det vist dig og resten af denne bande, der er tøsedrengene, siden I ikke vel stå officielt ved, hvem I er, men bruger synonymer i stedet. Måske har I bare lyttet for meget til den fede gris nede fra Greve, der heldigvis sidder bag tremmer det næste lange stykke tid.
Desuden viser du dig også som en tøsedreng ved at stjæle fra andre og manipulere billede. Et godt tegn på psykopatiske træk fra din side, der er.
Sig mig, fik du bank af dine forældre eller er du bare opvokset på børnhjem, siden du opfører dig på den måde?
Et ps: torsken forestiller nu “Hodja”, når hans muslimske kollegaer får at vide, hvordan han og hans psykopatiske venner omtaler muslimerne, som den flok tøsedrenge m/k de nu engang er…
#20, Kæft Manse!!!, du er da helt ude og ringe! Når du nu nævner skraldespand, så må det da have strejfet dig, at de generelt vidende og opmærksomme (venlige) mennesker der kommenterer her på siden, egentlig bliver spændt til det yderste af deres tolerance ved at 1, Tage dig alvorligt
2, Svare nogenlunde venligt og sammenhængende
Og 3, Undlade at på pege at du da må ha store problemer, sådan rent personligt, som du så kører af her på Hodjas blog!
For mit eget vedkommende ville jeg forlængst ha sagt fra for jobbet med at være din offentlige ornaniklud!
Nu lyder Maltepjok igen som en rigtig menneskekærlig kristen, der vender den anden kind til og vil alt godt for sin næste – også ham der bor i Greve.
I de kredse er det ikke usædvanligt at møde vi-er-bedre-end-jer-syndromet, som Maltepjok her demonstrere så fornemt.
Kan Ny Arrogance heller ikke bruge dig som folketingskandidat, pusling?
Maltesen er en disse naive kristne, som ser ‘en lille sorte sambo’ i enhver flygtning, om så denne flygtning hedder Osama Bin Laden. Med et politiseret udgave af det kristne naæstekærlighedsbudskab, ønsker kristne som Maltesen, at Danmark skal tage imod hemsomhelst, der tropper op ved grænsen og udtaler det magiske ord ‘asyl’, (“Der er altid plads til en til i herberget”).
Hvis en ‘kristen’ type som Maltesen bliver mødt af f.eks. økonomiske argumenter om, at velfærdsstaten ikke kan holde til at landet importerer alle disse uudannede ‘flygtninge’, som ikke har en chnce for at få et job, vil han med det samme se det som hjerteløshed, ja, for ikke at sige den skinbarlige rascisme.
Trollen Maltossen er formodentlig udlænding, iransk eller tyrkisk økonomisk bekvemmelighedsflygtning, som lever af danske skatteborgeres penge, takket være de radikale og venstrefløjen.