“Sendt i fængsel for at fortælle sandheden”

Hans Rustad her en endnu en dummer “dommer”, der ikke kan tåle at sandheden kommer frem 🙁

Taget herfra

Hvilken fremtid har et land og et kontinent, der sender folk i fængsel for at fortælle sandheden? I februar 2024 holdt Dries Van Langenhove en forelæsning på det katolske universitet i Leuven om konsekvenserne af massemigration. Dommeren indrømmede, at alt, hvad han sagde, var faktuelt sandt, men at resultatet stadig er en os-mod-dem-effekt, som myndighederne ikke kan leve med. Han skal i fængsel.

Det er ikke første gang, Langenhove er blevet dømt for sine udtalelser.

En meget trist besked.

Jeg er netop blevet dømt for anden gang for “hate speech”, og det er kun på grund af en formalitet, at jeg ikke straks kunne blive sat i fængsel – til stor frustration for dommeren.

I en ironisk vending er det faktisk takket være min tidligere fængselsdom (for memes i en privat gruppechat), at jeg stadig er på fri fod – i hvert fald i fysisk forstand.

Kald mig bare naiv.

Kald mig bare naiv, men jeg troede ikke, at de ville gå så langt, da denne præcedens kriminaliserer mange af de argumenter, der bruges af selv de mest moderate politikere, der er kritiske over for massemigration.

I februar 2024 holdt jeg en forelæsning på det katolske universitet i Leuven, hvor jeg forbandt massemigration med kriminalitet og en forringelse af vores livskvalitet. Hver eneste pointe, jeg kom med, var 100 % sand og baseret på videnskabelige beviser.

Kynisk nok indrømmer selv dommeren, der dømte mig, dette ved at skrive i dommen: “Selv om alle Van Langenhoves udsagn er baseret på videnskabelige beviser og statistikker, har det ingen betydning for den kriminelle hensigt. Van Langenhove er ikke anklaget for at sprede falsk information. Han er sigtet for at fremlægge fakta på en måde, der tilskynder til had mod personer på grundlag af et eller flere af de beskyttede kriterier i antiracisme-loven.”

Det er mange ord bare for at sige, at han vil sende mig i fængsel for at fortælle sandheden.

Selv regimets medier skriver: “Det betød ikke noget for retten, at Van Langenhove citerede videnskabelige kilder. Dommeren hævdede, at Van Langenhoves hovedbudskab var, at en stor del af samfundets problemer såsom usikkerhed, boligmangel og faldende uddannelsesniveauer skyldes massemigration.” .

Du tror måske, at regimets medier har sympati for mig i den første sætning, men i virkeligheden advarer de folk: Selv om du fortæller sandheden, vil vi knuse dig på alle mulige måder, hvis du går imod vores fortælling.

Hverken den offentlige anklager eller dommeren fremlagde et eneste reelt argument for, hvordan eller mod hvem jeg skulle have opildnet til had. Så selv hvis jeg skulle acceptere deres vanvittige, dystopiske lov, har jeg stadig ikke brudt den.

Det eneste argument, de kommer med, er, at jeg har skabt en “fjendtlig atmosfære af os mod dem”, når det gælder migranter. Men selv dette fjollede argument (som ikke engang er strafbart) er ikke sandt. For mig er den dødelige sygdom selvhad, og et af de værste symptomer er erstatningsmigration. Min fjende er således IKKE migranterne selv, men dem, der orkestrerer massemigration.

I Belgien behøver man desværre ikke beviser, og “vibrationer” er nok til at sætte nogen i fængsel.

I betragtning af at jeg har endnu en retssag i september, og at jeg har et dusin aktive efterforskninger for hadefuld tale, er tiden ved at løbe ud for mig. Jeg har allerede betalt mere end 420.000 euro i sagsomkostninger, og der er ingen ende i sigte. Jeg har været i en intens udmattelseskrig i otte år og er nu nødt til at omgruppere for at sikre, at jeg stadig kan vinde.

Hvis du gerne vil hjælpe mig, kan du gøre det via nedenstående links. Hvis du kan hjælpe på andre måder, så kontakt mig via DM.

Hvis du bor i et land, der stadig har ytringsfrihed, så lad dem aldrig røre den, uanset hvor ædle deres motiver lyder, for det er der, det fører hen.

Van Langenhove var leder af en gruppe kaldet Schild & Vrienden. I private meme-chats fremsatte nogle mennesker smagløse “vittigheder” om jøder, selv om Langenhove ikke selv støttede dem, fik han ansvaret som leder. Disse memes blev afsløret, da en journalist sneg sig ind og afslørede dem.

Grok kommentarer:

Forbindelsen til “holocaustbenægtelse” er indirekte og indirekte – baseret på hans lederskab af en gruppe, hvor andre offentliggjorde groteske antisemitiske memes, kombineret med hans opmuntring til mørkt og provokerende indhold. Det er ikke sådan, at Van Langenhove offentligt har benægtet gaskamrene eller antallet af døde i taler eller skrifter.

Denne afgørelse afspejler Europas strenge tilgang til “militant demokrati” (hvor forebyggelse af ekstremisme prioriteres frem for maksimal ytringsfrihed), men kritikere kalder det med rette selektiv håndhævelse og en afskrækkelse af dissidentpolitik. Om man ser det som en berettiget beskyttelse mod genopblussende antisemitisme eller autoritære overgreb, afhænger af ens syn på ytringsfrihedens grænser.

Sagen er fortsat kontroversiel, og appeller er undervejs eller afsluttet i 2026.

Termen “militant demokrati” er et nyt ord. Det er endnu uvist, om de nye praktikere vil anerkende det, men det er ikke uhørt.

Taget herfra

4 Kommentarer

  1. Et oplagt tilfælde for en person der kan søge asyl i USA, for politisk forfølgelse i EU. Han vil også kunne søge asyl i Rusland.

  2. Der virker til at være entydig og klar proportionalitet mellem problemer med indvandring og undertrykkelse af ytringsfriheden. Jo værre det er, desto større meningstyranni.

    Så langt er vi ikke nået i Danmark, endnu. Salamien skæres blot ud i lidt tyndere skiver. Man kan svjv ikke blive dømt for “holocaustbenægtelse”, men man kan blive dømt for at brænde en bog, hvor der står, at alle jøder skal slåes ihjel. Man kan blive dømt for at komme med spådomme om den nære fremtid, som viser sig at være 100% korrekte (læs Messerschmidt, Glistrup), men man kan ikke blive dømt for at gå til valg på, at København skal udrenses for jøder.

    De belgiske, engelske, tyske tilstande kommer snart, til en retssal nær dig.

  3. Vi har endnu juridisk undtagelser fra EU via Maastricht traktaten, hvis jeg husker rigtigt. Men ok Lars Løkke Rasmussen for ned til marraches ( imens 2 scandinaviske piger blev halshugget i Marokko), og underskrev en islamvenlig erklæring, om at bekæmpe kritik af islam. En erklæring hverken usa, israel eller Ungarn ville have noget med at gøre. Og fik genindføre de facto blasfemi paragraffen. Man kan altid moderere sig væk fra ytringsfriheden.

    • Enig, med koranloven er vi på vej ned af samme spor, og med Marrakech lægges landet åbent for krumsablens invasionshær.

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.