Det skriver Arnt Jensvoll
Jeg så et TV indlæg – vist nok på DR – om en 87 årig kvindelig pensionist, som nu er blevet smidt ud af sin lejlighed i Paris, fordi et firma opkøbte huset med hendes lejlighed og fem-doblede huslejen – det havde hun ikke råd til
TV-“journalisten” nævnte korrekt at Spanien ikke er det eneste land i Europa med boligproblemer af den slags, men hun UNDLOD at fortælle at det problem jo skyldes den KÆMPE-import af utilpassede og uintegrerbare og ofte arbejdssky muslimer/flygtninge, der får fortrinsret til boliger
Og når udbuddet af boliger/lejligheder ikke er steget særlig meget, ja så får den KÆMPE-import jo efterspørgslen til at stige voldsomt ,og når den KÆMPE-import får fortrinsret til boliger, ja, så må man jo smide 87 årige på porten ude af stand til at tilbyde hende et alternativ …
Logik for ÆGTE socialister som Sanches-Hijo-de-Puta, Mein Starmer, Macron og alle de andre sociaister/pseudosocialister 🙁

Taget herfra
De spanske myndigheder havde pr. 15. juni modtaget omkring 900.000 ansøgninger om masselegalisering af irregulære migranter. Fristen udløber den 30. juni 2026. Tallet er næsten dobbelt så højt som regeringens skøn på 500.000.
Ordningen, der blev indført af premierminister Pedro Sánchez’ socialistiske regering, giver migranter, der befandt sig i Spanien før den 1. januar 2026 og kan dokumentere et ophold på mindst fem måneder, ret til en etårig, fornyelig opholds- og arbejdstilladelse. Målet er at integrere arbejdsstyrken i den formelle spanske økonomi.
En million plus familie og bedsteforældre = fem millioner
Ifølge interne rapporter fra det spanske nationale politi kan den omfattende legalisering få betydeligt større konsekvenser, end hvad regeringen har forudset i sine officielle prognoser. Politiet anslår, at op til fem millioner nye migranter kan få lovlig status inden 2030. Hovedårsagen er familiesammenføring: Når en person får opholdstilladelse, kan vedkommende ifølge spansk lov ansøge om at få sin ægtefælle, børn og andre familiemedlemmer med. Virkningen heraf kan på kort tid blive dramatisk.

Mange af indvandrerne kommer fra MENA-regionen, hvor der er en stærk familiekultur og høj fertilitet. Typisk hentes ægtefællen samt et til tre børn, og i mange tilfælde også forældre, der er afhængige af forsørgelse. Ud over et anslået gennemsnit på omkring fire familiemedlemmer kommer der en kædeeffekt gennem flere runder med familiesammenføring. Dette er grundlaget for skønnet på omkring fem millioner nye lovlige indvandrere inden 2030.
Antallet af ansøgninger forventes at stige yderligere frem mod ansøgningsfristen den 30. juni. Sagen er et af de mest omstridte emner i spansk politik i 2026.

Taget herfra



Udenlandske kapital koncerner får
også lov til at opkøbe boliger i Danmark. Også her er
der udsigt til kraftigt stigende huslejer. Også her
hos os kan mange ende på gaden, fordi deres indtægter
ikke kan klare både inflationen, højere huslejer og
andre angreb på deres økonomi. Chrborgs boligpolitik
er kynisk og direkte asocial.
Så er det tid at hegne HELE Pedro Sandsæk’s kommunistisk fallitbo Espania inde med et 10 meter højt elektriske hegn.
Føj for en spand l.rt…scusi SPANIOL
Med “”arbejdskrÆftens” frie bevægelighed” og Den Lille 1.72 meter lave Svindler’s Marrakech svinestykke, har vi de Gibraltar aber rendende hurtigere end du ka’ nå at sige Bulgur med Solgryn!🤮🤮🤬😡
det problem jo skyldes den KÆMPE-import af utilpassede og uintegrerbare og ofte arbejdssky muslimer/flygtninge, der får fortrinsret til boliger
Det er da ikke noget problem man laver da bare et site som findroommate.dk hvis man ikke allerede har det i Spanien
De spanske vælgeres vilje ske. 😇
For ingen kan vel længere, være i tvivl om, de vidste hvad de stemte for/på?! 😱
Spaniens problem
… at de kan flytte til Danmark, fordi vi har de bedste sociale ydelser; eller hvad mener du mere bestemt?