Finn Rudaizky viser her at Københavns kommune støtter diskrimination
Taget herfra
I Københavns Kommunes aktivitetshus “Huset” havde Husets biograf inviteret til live-visning af Eurovision-finalen fra Malmø. Det fremgår af facebook. “Husets” kodeks siger, at “Husets arrangementer er for alle gæster i alle aldersgrupper”. Det gælder dog ikke for gæster, som støtter den israelske sang “Hurricanes”. På “Husets” biograf invitation er tydelig anført: “Just remember that Hurricanes are NOT allowed”. Altså man er IKKE velkommen, hvis man støtter Israel’s sang.
Altså i Københavns Kommunes aktivitetshus, som styres af kulturforvaltningen, foregår der dels diskriminerende annoncering og dels nej til gæster, hvis de sympatiserer med Israel’s Eurovision-sang.
Der er efterhånden ikke meget som overrasker mig i forbindelse med den manglende kulturstyring i hovedstaden. Reaktionen på min og Dansk Folkeparti’s skarpe kritik af den antisemitisk-lignende optræden, vil sikkert blive, at der kun er tale om en lille ting. Det er bare ikke rigtigt. Kommunen lægger hus, annoncer og diskriminerende adfærd frem. Hvad bliver det næste ?
Taget herfra
Stor tak til Finn Rudaizky at oplyse alle byens skatteborgere ikke har adgang til det skattefinansierede såkaldte “aktivitetshus”. Adgangsbetingelsen er rette tro dvs. ikke støtte det eneste demokratiske land Israel, omringet af modbydelige totalitære diktature muslimske lande. Identisk med socialismens og korruptionens højborg Københavns Kommune.
Rettelse: Ikke alle byens skatteborgere har adgang til ….
Enig. Godt skrevet. Enig. Boykot det hus. Tag bevillingerne fra det hus.
OOOOH THE IRONY!🤮
Demokratiets vogtere er de ALLAHSTØRSTE ANTIdemokrater.
Jeg ville ikke forsøge at “gå på vandet”, hvis jeg var Jer.
I har så store skudhuller i Jeres sure tæer, at I vil synke til bunds som sten.
Det er da fint nok ikke at støtte Israel, det må de selv om.
Det der er problemet er at man ofte løber rundt og støtter Hamas i stedet med deres slagord og deres banner. Det er jo helt galt.
“Huset” (Huset i Magstræde) har altid været en ræverød rotterede.
Tilbage i 80’erne og 90’erne var det punkernes og BZ’ernes højborg i København.🤮