Her er to videoer med Gad Saad om det fænomen, 1 kort og 1 lang

Discussing Suicidal Empathy on Jesse Watters Primetime (THE SAAD TRUTH_2024)
Og her en længere video
The West Is on a Suicide Mission
Her er et godt eksempel : en sort mand skubber en hvis mand foran et tog og dræber ham derved
Men en woke tosset finke i juryen vil ikke “sende endnu en sort mand i fængsel” …

Taget herfra
Regrets. We all have them. Well, maybe not Rhamell Burke, who showed no remorse in court on Saturday after being charged with second-degree murder after pushing a 76-year-old retired teacher down a set of New York City subway stairs and killing him. Burke, who’s been arrested four times since February, was all smiles, according to The New York Post:

What’s really infuriating, though, is that a liberal woman who refused to cooperate with prosecutors after Burke had attacked her now has regrets, knowing that he went on to kill a man. Something in her just didn’t want to see another black man go to jail, she told The Post:

oe Marino and Anna Young report:
“I regret it 100% and I actually feel really bad that a man lost his life,” the woman said.
“Maybe a part of me was just like, I don’t want to put another black man in jail, but, you know, at some point, if you are a criminal, you’re a criminal, and he was scary, he was a scary guy.”

Taget herfra
Man kunne ønske sig at det næste offer for den slags vanvid , bliver den snotdumme woke finke selv !

Stockholms syndromet. ( konsekvensløs diplomati)
Det burde være psykologisk læring på Christiansborg hos især De Radigale. Dejligt ed den lærer.
TrumfES! Her er endnu en sindssygt sjov og genial video af Selsing, om Sverige 🤣🤣🤣 “er det mangel på mandlige Lucia brude…eller wasa knækbrød”… https://www.bt.dk/video/reels/tcmn2wMS
Genialt Fru olsen….. det skyldes nok den manglende integration af islamiske voldspsykopater, fordi svenskerne ikke går i Burka :-):-);-)
Mange fruentimmere med et Uheldigt udseende er desværre fascineret af sorte og muslimer.
De har ikke andre muligheder – ser man ofte.
Samtidig er de som regel selv kun på samme lav intelligente niveau, som diverse hottentotter.
Krage søger mage.👺🧕
Mon ikke den lille svenske klimamongol Greta Thunberg snart skal have sig en neger eller muhammedaner som kæreste?
Eller er hen lesbisk?🤔😂
Man skal bare lære krokkedillen at blive vegetar. Så gør den ikke nogen noget, og bliver godt integreret, hvis ikke er det de racistiske zebraer skyld….:-)
Man får sådan en ubændig trang til at børste tænder på det sorte dyr .med et
ALU BAT!!
Dét ku’ forhåbentlig tørre smilet af gorillaens fjæs, mens den spytter ud efter endt “tandbørstning”!😜😜
Batikhexen ku’ passende gøre ham selskab i Hotel Gitterly med All Inclusive til køerne kommer hjem…