Det skriver Christian Skaug her
Taget herfra
Medicinalfirmaer skal belyse deres påstande om, at de reddede millioner af liv under coronavirus pandemien, sagde den amerikanske præsident Donald Trump i et opslag på Truth Social mandag.
Trump bruger ordet “covid-lægemidler”, men få dage efter den amerikanske fødevare- og lægemiddelstyrelses (FDA) beslutning om kun at vaccinere sårbare børn og personer over 65 år i vinter, er det tydeligt, at han leder efter svar om coronavaccine.
Præsidenten bemærker, at de amerikanske centre for sygdomsbekæmpelse og forebyggelse (CDC) ikke taler med én stemme om dette emne.
Det er meget vigtigt, at medicinalfirmaer redegøre for succesen med deres forskellige covid-lægemidler. Mange mener, at de er et mirakel, der har reddet millioner af liv.
Andre er uenige! Med CDC splittet i dette spørgsmål, ønsker jeg svar, og jeg ønsker dem NU.
Jeg har set ekstraordinære oplysninger fra Pfizer og andre, men de ser aldrig ud til at vise disse resultater til offentligheden.
Hvorfor ikke???
De går videre til den næste “jagt” og lader alle rive hinanden fra hinanden, inklusive Bobby Kennedy Jr. og CDC, mens de prøver at finde ud af, om medicinalfirmaernes Covid-arbejde er en succes eller en fiasko.
Medicinalindustrien gør sit bedste for at overbevise Trump:
De viser mig FANTASTISKE tal og resultater, men de ser ikke ud til at vise dem til mange andre. Jeg vil have, at de viser dem NU, til CDC og offentligheden, og rydder op i dette ROD på en eller anden måde!!!
Trump lader det skinne igennem, at han ikke er 100% sikker på, at industrien har styr på det hele:
Jeg håber, at OPERATION WARP SPEED var lige så “GENIAL”, som mange siger, den var. Hvis ikke, vil vi alle gerne vide det, og hvorfor???
Kjøp «Hvordan myndighetene bløffet oss» av Robert Malone!

Taget herfra
Det er jo herligt at vi har Trump! Jeg har jo lige fået et læserbrev til Berlingske om samme sag retur – uden begrundelse.
Vedr Bill Røvhul Gates! Han er jo massemorder og lader til konstant at fantasere om at nedbringe jordens befolkning! En ven talte om Bovaer iforgårs, og jeg vidste ikke, at de er i gang med det, Arla. Hun taler om det her, for briterne er ikke glade for Arla, som bruger B. Det er selvfølgelig Gates, der står bag BOVAER også! Hvad står den mand IKKE BAG??
Thise mejeri har skrevet på et fbook opslag, at deres økologiske produkter er uden Bovaer-fodrede køer, så jeg skifter. Arla sucks! https://youtu.be/1unNlMdTvzQ?si=vmovd-Op7NT5uC_y