Det viser Paul Watson her ( med den sædvanlieg reklame inde i ) . Han starter med at vise at det IKKE kun er i UK, der er problemer med alle de “flygtninge”, der vælter ukontrolleret ind, Paris er lige så slemt …

Det viser Paul Watson her ( med den sædvanlieg reklame inde i ) . Han starter med at vise at det IKKE kun er i UK, der er problemer med alle de “flygtninge”, der vælter ukontrolleret ind, Paris er lige så slemt …

Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes
Her en kort, men potent short video (under eet minut), hvor Yishai Fleischer viser billeder fra britiske jihadist demoer, og nogen kunne jo sætte den på snaphanens kommentarspor. Steen er en medløber! https://youtube.com/shorts/7fWfEa3OLHg?si=u4p7aeK4Yr-nwISf
At der stadig findes mennesker i vesten som ikke kan se hvilken ondskab islam bringer med sig er nedslående for at sige det mildt.
En ting er vores overbetalte og købte medier og politikere, men at den almene europæer endnu ikke har forstået dette til fulde er næsten begrundelse for at vi fortjener hvad der sker med os, bare ærgerligt at vi som kan se det skal følge med dem ned i ondskabens fangekælder.
Det er i min verden for sent at redde Europa og UK fra den skæbne vi selv har valgt, og kun ved selv at blive onde kam vi rydde op i vore lande – det er en frygtelig tid vi går i møde uagtet hvad vi vælger – borgerkrig eller udslettelse.
Det er nok for sent, men det behøver ikke at
være forsent. Se hvordan Trumps politik arresterer
tusindvis af terrorister, kriminelle og jihadister hver
dag, og sender dem retur. EU og DK kunne gøre det samme.
Det er for sent pga vores måde at fordele magten mens den stadig er styret fra et sted.
Hvis noget EU land påbegyndte hjemsendelser i den grad som vi ser i usa så ville de resterende EU lamde lave en fælles akse af ondskab, med politisk og økonomisk krig mod det pågældende land og alle medier ville bakke dette op. EU skal gøre det på en gang, og det kommer ikke til at ske som jeg ser det.
Ja, bare se på hædersmanden Orban fra Ungarn, der bliver udskammet, truet og dæmoniseret af “EU-toppen” og hele det plumrådne MSM.
“for sent at redde Europa og UK fra den skæbne vi selv har valgt”
I hvilke europæiske lande har der været afholdt valg ang. indvandring af “niggers” & arabarer?
Hvem er blevet spurgt om de ønsker indvandring?
Ingen europæiske borgere har valgt den skæbne der rammer os alle om kort tid, borgerkrig eller udslettelse.
OG, dem der har forsøgt at gøre noget for at stoppe dette kaos, er straks blevet udråbt til islamofober, nazister & rasister af specielt mafiaen i Bryssels.
P.
Piotr, Når man stemmer på dem som har skabt problemerne så får man mere af det samme.
Hvis man havde ønsket en ændring skulle man have stemt anderledes – den danske befolkning agerer som en voldsramt hustru når manden siger at han fortryder at han slog hende og aldrig gør det igen for så at blive tævet igen og alligevel også tror på løgnen næste gang.
Nej der bliver ikke lavet en afstemning om islam, men man skal være mere end normal dum hvis ikke man godt ved hvor man skal sætte sit kryds hvis man vil forsøge at stoppe invasionen – når størstedelen af Danmark stadig sætter sit kryds til venstre for midten er det et tegn på at man tillader det eller tror på løgnen fra den voldelig ægtemand.
Så i praksis har dette været på stemmesedlen hvert valg de sidste mange år, folk stemmer for invasionen hver gang og hvis man virkeligt synes der skal ske noget så er det ikke nok at stemme venstre eller konservative da disse stadig er socialister som elsker indvandringen – jo flere stemmer der er i at smide dem ud jo flere partier vil gøre det, lige nu er der flere stemmer i at lefle for muslimer og palæstina så det gør idioterne på borgen.
Og i Sverige har de reelt nærmest stemt for deres egen undergang valgt at de vil dø.
Tja, det islamiske shithole London har jo allerede i forvejen en rabiat muhammedaner som “borgmester” i form af den islamistiske paki Sadiq Khan.
Det var som bekendt selvsamme Khan, der efter et af de utallige islamiske terrorangreb udtalte, at det hører med til “pakken”, når man vælger at bo i en storby.
Længe leve Tommy Robinson. Bekæmp islam. En usekulær diktator religion med et bizart førerprofet ideal som hader den frihed alle andre har. Bl.a støt http://www.siaddk.wordpress.com og foreningen frafalden ( fb). God fredag og weekend (Skrivepause). Mvh Michael Unna