Lars Hedegaard viser her hvordan “grønne” partier idag elsker udemokratiske terroristorganisationer som hamas & Co

Taget herfra
Når et politisk parti bekender sig til en mere eller mindre ”moderat” venstrekurs, går der ikke længe, før moderationen er afløst af stadig større doser af ekstremisme i form af rendyrket socialisme, kommunisme, anarkisme og i visse tilfælde den ufortyndede nihilisme. Det sidste er stadiet for dem, hvis projekt simpelthen er at omstyrte den bestående orden uden at fremlægge nogen plan for, hvad der skal erstatte den. En anden radikaliseringsmulighed er at forbinde venstreekstremisme med islam. Fænomenet er tydeligst i USA, hvis demokratiske parti for længst har forladt den moderate socialdemokratiske kurs, som bl.a. John Kennedy og Bill Clinton stod for. Det demokratiske parti lå nok til venstre for midten, men var stadig patriotisk og kastede sig ikke ud i radikale eksperimenter.
Der kommet nye marxistiske boller på den demokratiske suppe. Men vi taler ikke kun om USA. Et lignende fænomen gør sig gældende i Europa. Se blot på UK’s Labour og Grønne, De Grønne har stort set forladt deres gamle ”klima”-politik for at gå over til at agitere for Hamas i Gaza. Labour, der er truet af De Grønne, ved ikke, hvad ben, de skal stå på, og Labour-regeringen prøver febrilsk af værge sig mod dens eget flertal i Underhuset, som kræver en mere radikal venstrekurs, end den som premierminister Keir Starmer hidtil har fulgt.
Den venstreorienterede Labour-regering er således i store vanskeligheder, som de nylige lokalvalg har demonstreret, men svaret fra en stor del af partiets Underhus-medlemmer er, at regeringen ikke er venstreorienteret nok.
De Grønne har fornemmet, hvor der er vælgere at høste, og er begyndt at lefle for Englands voksende islamiske stemmeblok. Resultatet har været, at partiet har fået valgt en række ekstremistiske muslimer til de lokale forsamlinger – bl.a. en yngre mand, hvis eneste programpunkt var, at han hadede Israel og støttede Hamas.
Vi ser det samme fænomen i Danmark i skikkelse af Det Radikale Venstre, der engang gik for at være et centrum-parti, men som nu har fået muslimsk næstformand. Så ved vi, hvad der er på programmet.
Det er slut med USA’s gamle demokratiske parti. Begyndende med Barack Obamas præsidentperiode (2009-2017) tog en politisk revolution gradvis form. Obama gjorde ingen hemmelighed af, at hans plan var en radikal omvæltning af selve det amerikanske system, og på den front gjorde han gode fremskridt – især i form af den ”weaponization” af de føderale institutioner, som hans tilhængere gennemførte.
”Weaponization” er et uoversætteligt ord, men meningen er, at man bruger noget som et våben, ”weapon”, mod sine politiske modstandere. Blandt Obama-administrationens yndlingsvåben var at pudse skattevæsenet på såkaldt ”højreorienterede”, dvs. borgere og organisationer, der ikke rettede ind efter præsidentens samfundsomstyrtende plan.
Det blev mere udtalt under Joe Bidens præsidentperiode (2017-2021). Som det på det seneste er kommet frem, anede den sindsforvirrede præsident formentlig ikke, hvad der foregik, men det gjorde hans nærmeste rådgivere og medlemmer af hans kabinet, og de benyttede lejligheden til at skrue op for Obamas gamle ”weaponization” af de føderale institutioner mod deres republikanske modstandere og ganske særligt deres suveræne hadeobjekt, Donald J. Trump. Samtidig åbnede de den amerikanske grænse for fri indvandring af enhver, der ønskede at opholde sig i USA, og et sted omkring 12 millioner fra alverdens lande benyttede sig af muligheden. Demokraternes hensigt var tydeligvis at hyre demokratiske stemmer ved valgene. Samtidig medførte den illegale masseindvandring, at demokratisk-ledede stater gennem et øget folketal kunne få tildelt flere pladser i Repræsentanternes Hus.
Demokraterne er derfor rasende over, at Trump på ingen tid lukkede grænsen, og deres udskridning mod venstre er fortsat. Stadig flere af deres kandidater ved valgene bekender sig som rene socialister eller kommunister, og stadig flere af dem gør det klart, at deres hjerte banker – ikke for USA – men for islamiske projekter rundt om i verden. I Repræsentanternes Hus er der allerede en gruppe, som ikke har andet på programmet end at eliminere Israel, og efter midtvejsvalget i november, kommer der flere.
Victor Davis Hanson – en af de iagttagere, som jeg respekterer – betegnede for et par dage siden USA’s demokratiske parti som ”socialistisk-islamisk”. En passende karakteristik.
Hvordan kan det gå til, når et flertal af amerikanerne hverken vil have socialisme eller islam?
Svaret er, at det demokratiske parti for et par årtier siden valgte en stadigt mere venstreorienteret strategi. Det har vist sig at være en farlig kurs, for når man bliver venstreorienteret, vil der altid være nogen, der er mere venstreorienterede, og når de mere venstreorienterede tager magten, bliver de udfordret af endnu mere venstreorienterede – og så fremdeles.
Vi så fænomenet i forbindelse med den franske revolution i 1789, den russiske i 1917 og Hitlers ”Machtergreifung” i 1933.
Revolutionen æder sine egne børn i skikkelse af dem, der ikke er tilstrækkeligt ekstreme.
Problemet er, at den også æder os andre.
Taget herfra


Lidt udenfor emne.
HVIS det lykkes at danne en regering, er jeg bange for Henrik Qvortrup får ret…..
Løkke tager Bossetossen hjem fra Bruxelles til en ministerpost, og sender sønnen Bergur derned.
Det vil være en typisk Løkke manøvre.
Bossetossen med alle hendes bommeter.🙃
F.eks. “Ungarn er ikke medlem af EU”.
Det har de bare været siden 2004.🙄
HAN er “sjov”, ham Burger! I efteråret, der fars parti var omkring spærregrænser, trak han sig helt fra politik, men lønnen i Føderationen skulle være ganske faurabel?
De betaler ikke skat, er endvidere moms og toldfritagede. Men det er ikke det værste. Det værste er, at han aldrig har opnået valg andet end på listestemmer ved regionsrådvalget i 2014. For 12 år siden. Aldrig valgt i egen ret, som hans far ville sige, han har blot maget sig ind som stedfortræder, suppleant og fars dreng.
Der har ikke været krig i Europa siden 1918. Syriske flygtninge er højtuddannede læger. Morten Messerscmidt er facsist og i ledtog med nazister. Liberalisme og socialisme er hinandens venner i en verden, hvor nationalkonservatisme forsøger at vildlede befolkninger. Støjberg og nazismen går hånd i hånd.
— et lille udpluk af det levende kadavers’ vid
Stine Tosse mener ligeledes, at alle mordforsøg på Trump har været “staged” d.v.s. fabrikeret af Trump selv.
Hvem sagde sølvpapirshat?🤡🤮
“Jeg er ingen tosse,jeg er StineBosse!”
Kællingen er en omvandrene katastrofe, bare spørg ude i TRYG.
P.
Obs: Den oikofobe sekt, de radiGALE, har en afghaner som næstformandsperson, denne islamist bliver Udlændinge&Integrationsminister i det “Røde Kambinet”, så skal I satame bare se indvansdring!
P.
Ja, eller feltmadrassen Zenia Stampe.🤮
De såkaldte ‘Blå’ gik frem ved valget, men de røde danner regering. Det kaldes folkestyre. Og vi kan takke Lars Løkke for det.
Det bliver værre når de so. I UK sniger sig ind i folkestyret. Bliver dommere etc. Bekæmp islam. En usekulær diktator religion med et bizart førerprofet ideal som hader den frihed alle andre har. Bl.a støt http://www.siaddk.wordpress.com og foreningen frafalden ( fb). Der er også Dansk Europa mission, trykkefrihed og den danske forening.DF. God mandag. Mvh Michael Unna
Tilslutter mig fuldt ud, hvad der er skrevet ovenfor.
Det bliver ICH SCHAFFE DAS! med svineStine.
For fuld smadder!! Godt støttet af Islamisterne: De RadiGale
Bliver spændende at se hvor meget “røv i bukserne” Mæddøø har. Eller dén udelukkende sidder i fjæset på hende lige under vorten.
Bulgur falder ikke så langt fra FARlaflen!
Han HAR sgu også lært af den “bedste”. Dén allahbedste, når det kommer til plat og svindel: Den Store Lille Svindler Fadbumzen.
P.S.
“Bevæbnet” vil jeg tro, må ligge tættest på det amerikanske weaponization. Just an idea.
Justice
Med Bossetossen slap vi med skrækken….
Men Stampe, Auken, Rubin og Reumert Gjerding, er også Uhyggelige elementer.👿👺🧕🕌
Jeg glemte Tude Marie fra SF.😩
Ja, et obskurt sammenrend af rabiate betonfeminister, islamister og kommunister.
Fy for satan!🤮
Den afghanske islamist Samira Nawa’s søster stod i øvrigt på Christiansborg Slotsplads og pralede med, at Samira nu er den første muhammedaner som minister i Danmark.
Jeg troede ellers at konvertitten Lille Lars fra Græsted var den første.😂
Ja fy for den lede et rædselsregime.
Hørte godt Nawa søsteren brillere, sammen med et par muhammedanere fra familien.
Og den indhyllede kusine kunne næsten ikke holde tårerne tilbage.🧕👺
Samira har et langt (flot!) rødbrunt hår, der når hende næsten ned til rumpetten.
Utroligt at islamisterne og imamerne endnu ikke har tvunget hende til at pakke det væk med en hijab eller burka.
Hun var også iført en meget stram og opslidset hvid kjole.
Mon ikke Hizb ut-Tahrir raser over denne tøjte?😂
Ja, Samira er en køn kvinde.
Det kan man ikke tage fra hende.
Islamisterne “tolererer” hendes vestlige look, da hun går deres ærinde.
P.P.S.
Eller: EN BEVÆBNING AF…