Corbyn er blevet afsløret mange gange i at hade Israel .
Senest er det blevet påvist, hvordan Corbyn har lagt en krans for at minde … de palæstinensiske terrorister, der blev dræbt i forbindelse med mordene på israelske idrætsmænd i München !

Corbyn har også støttet alle (terror) bevægelser , som bekæmper Israel, herunder det muslimske broderskab !

Læg også mærke til at intervieweren ikke en, men to gange prøver at få Dershowitz til at sige at kritik
af Israel er identisk med antisemitisme ..

Læs mere her
Alle de europæiske Socialdemokratier samarbejder i PES.
Er der nogen af dem, der tager afstand fra labour og Corbyn? Inklusive de danske?
Nej!
https://www.socialdemokratiet.dk/da/partiet/internationalt-samarbejde/party-of-european-socialists/
Det fremgår ikke, hvem der i SD er forbindelsesled til PES. Men der står følgende:
Fra dansk, socialdemokratisk side indgår europaparlamentsmedlemmerne Jeppe Kofod, Christel Schaldemose og Ole Christensen i S&D-gruppen, hvor Jeppe Kofod desuden er næstformand.
Poul Nyrup Rasmussen var præsident for PES fra 2004-2011.
Men kan da ihvertfald sige: At stuerene er Socialdemokratiets venner Labour ikke.
Hej Michael
Hvis du genser videoen, vil du lægge mærke til at dette argument faktisk modbevises der.
Alle, også Dershowitz mener og det siger han også KLART i videoen at kritik af Israels regerings politik er og skal være tilladt.
MEN ! hvis du KUN kritiserer Israel og ikke alle andre landes politik, så er der jo ikke tale om kritik af politik . Så er formålet et ganske andet, nemlig at fokusere kun på det jødiske land. Hvis du kun er imod det jødiske land og ikke alle andre lande, er der tale om diskrimination mod jøder.
Hvis du derimod mener at ALLE lande ikke bør eksistere , så er det helt naturligt at du også må være modstander af det jødiske lands eksistens.
Og i den situation er du selvfølgelig ikke antisemit !
Du har sikkert – ligesom de fleste knægte – som dreng været på æbleskud , altså taget et æble fra et træ, der ikke tilhører dig.
Prøv at forestille dig den situation at nogen udelukkende koncentrerer sig om at genere dig ved at kritisere dit og kun dit æbleskud . Alle modargumenter fra din side om at alle andre gør det og at det ikke ligefrem er nogen kæmpe forbrydelse ignoreres og alle medier koncentrerer sig kun om dig og dit æblerov.
Så er formålet ikke at kritisere at du har stjålet et æble, men at genere dig
Og så er der ikke tale om kritik !
Hvis du derimod biver kritiseret sammen med alle andre, der begik æblerov, så er der tale om en berettiget kritik.
Med venlig hilsen
TrumfEs
Der findes sympatiske jøder og tilsvarende usympatiske. Som med alle andre mennesker. I et frit samfund ville de usympatiske ikke få ret meget at skulle have sagt.
Langt vigtigere for vi danskerer er det efter min mening, at et langt overvejkende jødefrit folketing har kunnet give mit land, mine penge, mine børns fremtid bort til barbarer fra de varme lande. Det burde vi koncentrere os om.