Den amerikanske ambassade i Danmark er ‘lamslået’ oven på Jens Blauenfeldts udtalelser terrorangrebet 11. september.
Hr. Blauenfeldts udtalelse om, at Amerika fortjente terrorangrebene den 11. september, var skandaløs. Enhver amerikaner, og især ofrenes efterladte, ville blive lamslået over at høre, at en tv-vært kan give udtryk for den slags holdninger på dansk fjernsyn, siger Alistair Thomson, der er talsmand for den amerikanske ambassade i Danmark.
Mere på 180grader og Jyllands-Posten
Tip: ManInBurka
Blauenfeldt bange for at miste jobbet.
Fra Enhedslisten til Dansk Folkeparti udtrykkes der fuld forståelse for den amerikanske ambassades fordømmelse af DR-vært Jens Blauenfeldts udtalelser om terrorangrebet på World Trade Center.
Danmarks Radio vil ikke kommentere den amerikanske ambassades kritik af tv-værten Jens Blauenfeldt
Coverage also at:
http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/09/hooray-americans-got-spanked.html
Jeg spammer lige en video omkring Blauenfeldt:
http://www.youtube.com/watch?v=dlOFU1-vga8
Bliver åndsamøben fyret? nogen der tør vædde?