Det er pga. MEDFØLELSE at muslimer skal slå homoseksuelle ihjel !

Nååh, det er derfor – ja men så må det jo være i orden … NOT

Endnu en muslimsk iman afslører hadet i Islam:

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=khGukRaW5P0&feature=youtu.be]

Her har vi nogle muslimer, der er i færd med at vise muslimsk “medfølelse” med bøsser:

muslimer venter på at bøsser bliver smidt ned

Og her er det, de tro muslimer venter på …

bøsse som ISIS smider ud fra en høj bygningjpg

Jeg går ud fra at konsekvensen af det er at vi også må vise “medfølelse” med muslimer ???

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.