Apropos liderlige delfiner;
Husker en episode for nogle år siden, hvor en mandlig dykker blev decideret voldtaget og gennempulet af en stærkt liderlig delfin i et frilufstakvarium.
Hans anus stinker stadig af fisk.🐬🤣
Tak, TrumfES! Det var nogle sjove dyr. Jeg ser mest sjove og hyggelige ting, for jeg kan ikke ændre noget ved verdenshistorien ved at følge med i graderne af sindssyge, perversion og vold alligevel.
Men her er så en interessant artikel fra canadiske windconcerns. Han nævner B Lomborg. Alle klimatosser skulle have den. Jo mere CO2, jo BEDRE! Vi kan ganske enkelt ikke leve uden CO2.
“Sikken dejlig dag det er idag”. Desværre må jeg meddele at den sidste hippie i Danmark-verden….. er gået bort. Stevie Miller……eller Stig Møller har for sidste gang sunget….Dine lyse positive glade sange. Tak fordi Du var her.
Vil også lige give marxismen en hurtig kritisk gennemgang. Alene det at Marx i delte folk i klasser, beviser hans arrogance til det selvstændige individ. Derudover var der allerede på hans tid kritik fra anarkistisk hold ( dengang respekteret ideolovi)-Michael Bakunin – om proletariatets diktatur: intet diktatur vil have andet formål end at bevare sig selv længst muligt.citat slut. Karl Marx byggede sine teorier på den engelske industrielle revolution. Et opstået arbejder kultur. Det var Lenin fik lavet en revolution I Rusland, som dengang var et bondesamfund. Lenin blev af Tyskland under 1 verdenskrig fragtet til Rusland for at sætte lus i skindpelsen. De anså ham for at være kuglestød, men nyttig. Det lykkedes men Lenin indsatte termerne BOLSJEVIKKERNE.flertal imens Menshevikkerne var mindretallet der kunneundertrkkes. Så såmeget for hans teorier om kommunismen. Et sygt lighedsideal på bekostning af frihed. Når idealerne på menneskenes vegne ofre menneskene.
Ved regeringsforhandlingerne lige nu lægger jeg mærke til at V ( Troels Lund poulsen) heller ikke vil have Moderaterne med. Sikkert fordi Moderaterne formand LL. Rasmussen brød med Venstre. Håber på en regering med liberal Alliance. Df, Konservative og Venstre…..men jeg tror også på julemanden, ….og det er svært at tælle til 90. Moderaterne skal slet ikke med.
Apropos liderlige delfiner;
Husker en episode for nogle år siden, hvor en mandlig dykker blev decideret voldtaget og gennempulet af en stærkt liderlig delfin i et frilufstakvarium.
Hans anus stinker stadig af fisk.🐬🤣
Tak, TrumfES! Det var nogle sjove dyr. Jeg ser mest sjove og hyggelige ting, for jeg kan ikke ændre noget ved verdenshistorien ved at følge med i graderne af sindssyge, perversion og vold alligevel.
Men her er så en interessant artikel fra canadiske windconcerns. Han nævner B Lomborg. Alle klimatosser skulle have den. Jo mere CO2, jo BEDRE! Vi kan ganske enkelt ikke leve uden CO2.
Velskrevet og intelligent artikel
https://www.windconcerns.com/undoing-the-demonization-of-carbon-dioxide/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=what_just_happened&utm_term=2026-05-18
“Sikken dejlig dag det er idag”. Desværre må jeg meddele at den sidste hippie i Danmark-verden….. er gået bort. Stevie Miller……eller Stig Møller har for sidste gang sunget….Dine lyse positive glade sange. Tak fordi Du var her.
Vil også lige give marxismen en hurtig kritisk gennemgang. Alene det at Marx i delte folk i klasser, beviser hans arrogance til det selvstændige individ. Derudover var der allerede på hans tid kritik fra anarkistisk hold ( dengang respekteret ideolovi)-Michael Bakunin – om proletariatets diktatur: intet diktatur vil have andet formål end at bevare sig selv længst muligt.citat slut. Karl Marx byggede sine teorier på den engelske industrielle revolution. Et opstået arbejder kultur. Det var Lenin fik lavet en revolution I Rusland, som dengang var et bondesamfund. Lenin blev af Tyskland under 1 verdenskrig fragtet til Rusland for at sætte lus i skindpelsen. De anså ham for at være kuglestød, men nyttig. Det lykkedes men Lenin indsatte termerne BOLSJEVIKKERNE.flertal imens Menshevikkerne var mindretallet der kunneundertrkkes. Så såmeget for hans teorier om kommunismen. Et sygt lighedsideal på bekostning af frihed. Når idealerne på menneskenes vegne ofre menneskene.
Ved regeringsforhandlingerne lige nu lægger jeg mærke til at V ( Troels Lund poulsen) heller ikke vil have Moderaterne med. Sikkert fordi Moderaterne formand LL. Rasmussen brød med Venstre. Håber på en regering med liberal Alliance. Df, Konservative og Venstre…..men jeg tror også på julemanden, ….og det er svært at tælle til 90. Moderaterne skal slet ikke med.