“Europa kalder terroristerne skøre, men har selv mistet forstanden”

Giulio Meotti dokumenterer her den kæmpestore forskel i den manglende reaktion mod muslimske terrorister og virkeligheden i Europa

Taget herfra

Hvordan beskytter man det multikulturelle dogme mod beviserne på dets egen empiriske fiasko? Ved at erklære terroristerne for sindssyge. Dette har nu stået på i mere end et årti, og sagerne har hobet sig op.

En mand råbte “Allahu akbar!” og “Dø, vantro!”, da han stak fire mennesker ned og dræbte en på en jernbanestation uden for München. I Bayern afviste myndighederne straks, at han havde “et islamisk motiv”. Indenrigsminister Joachim Herrmann tilføjede, at angriberen havde “psykologiske problemer”.

En muslim i Frankrig ødelagde julepynt, mens han råbte “Allahu akbar!”. “Hans mentale tilstand blev vurderet til at være så forringet, at det krævede indlæggelse på det specialiserede hospital i Allonnes.”

I Tyskland dræbte en mand, der råbte “Allahu akbar!”, en person med en machete i et indkøbscenter i Hamborg. De tyske myndigheder betragtede ham som “mentalt forstyrret”.

Også i Frankrig kørte en muslimsk bilist ind i fodgængere, mens han råbte “Allahu akbar!”, men det var “bestemt ikke en terrorhandling”. Manden havde en “alvorlig og langvarig psykisk lidelse”.

En muslim, også i Frankrig, stak en rabbiner ned: “Haddouche blev dømt sindssyg på grund af psykiske problemer.”

En muslim i Østrig kørte en bil ind i en menneskemængde og dræbte tre mennesker, steg ud og stak forbipasserende ned: “Han menes at lide af en psykisk sygdom.”

Frankrig forsøgte en mand at kvæle en politibetjent, mens han råbte – du gættede det: “Allahu akbar!”. “Det siges, at han tidligere har haft psykiske problemer.”

Hvis du begynder at se et mønster i disse sager, er du hverken skør eller konspirationsteoretiker (problemet med konspirationer i dag er, at 95 procent er falske, men 5 procent er sande).

Mit råd er ikke at se tv-programmerne om angrebet i Modena. Hold dig væk fra RAI, Mediaset og LA7. Det er det samme medieaffald overalt, og det forhindrer folk i at forstå, hvad der sker i Europa (Mediaset er bare en støjende og banal version af venstrefløjen).

Og hvis disse sager ikke er nok for dig, er her tredive mere, tilfældigt udvalgt.

Knivangrebet i Leytonstone, London: Gerningsmanden Muhaydin Mire “led af paranoid skizofreni”.

Angrebet på toget fra Amsterdam til Paris. Profil: “ustabil og tvangspræget”.

Angrebet i Nice: “Alvorlig psykisk sygdom”.

Angrebet i Würzburg: “Paranoid skizofreni.”

Overfald i Ansbach: “Psykiatriske problemer.”

Angrebet på julemarkedet i Berlin: “Paranoid adfærd og ustabilitet.”

Angrebet i Westminster, London: “Tvangsadfærd og ustabilitet”.

Angrebet på London Bridge: “Mulige paranoide træk.”

Stockholm-angrebet: “Psykologisk ustabil profil”.

Angreb i Marseille: “Lang psykiatrisk historie” France24

Angrebet i Hamburg: “Lang historie med psykiatriske indlæggelser”

Angrebet i Trappes: “Psykiatriske problemer.”

Angrebet i Strasbourg: “Psykisk ustabil.”

Overfald i Villejuif: “Psykiatriske problemer.”

Angrebet i Reading: “Psykiske problemer.”

Angrebet i Dresden: “Psykisk sygdom.”

Angreb i Mulhouse: “Skizofren profil”.

Angrebet på katedralen i Nice: “Mulig psykologisk ubalance”.

Angrebet i Vetlanda: “Følte mig mentalt utilpas”.

Angreb i Brussel: “Indlagt på psykiatrisk hospital.”

Overfald i Annecy: “Indlagt på psykiatrisk hospital.”

Angreb på Eiffeltårnet: “Psykisk skrøbelig.”

Angrebet i Dublin: “Neurokognitiv forstyrrelse.”

Angrebet i Mannheim: “En historie med psykisk sygdom.”

Angrebet i Solingen: “Psykisk sårbarhed.”

Angrebet i Magdeburg: “Tegn på psykisk sygdom.”

Angrebet i München: “Psykisk sygdom.”

Angrebet i Aschaffenburg: “Antages at lide af psykisk sygdom.”

Og så kommer vi til Modena: “Skizoid sindslidelse”.

Kan du se et mønster her?

Fra tidspunktet for den store migrationsbølge og angrebene i Paris og Bruxelles (2015-2016) var Europa nedsænket i terror.

Der var aldrig før set bilister på vores gader, som kørte dusinvis af uskyldige mennesker ned og derefter stak dem ned. Det var på det tidspunkt, der blev udarbejdet en protokol: Mens ligene stadig lå på gaden, skulle angriberen erklæres “sindssyg”, og ethvert religiøst tilhørsforhold skulle udelukkes, selv når der blev råbt.

Resultatet er et Europa, som har overbevist sig selv om, at det har et kollektivt mentalt problem, i stedet for at anerkende virkeligheden: En totalitær ideologi er blevet importeret i massive doser.

Psykritiseringen af angrebene er ikke en fejlvurdering: Det er en præcis politisk strategi, ligesom der var sindssygehospitaler for dissidenter i Sovjetunionen.

Det tjente til at de-legitimere fænomenet, til at fjerne det fra debatten om indvandring, om den mislykkede integration og om uforeneligheden mellem sharia og demokrati. Det tjente til at beskytte det multikulturelle dogme mod dets eget empiriske kollaps. At indrømme, at et uforholdsmæssigt stort antal af disse voldshandlinger stammer fra et bestemt kulturelt-religiøst miljø, ville være ensbetydende med at anerkende det som den vigtigste bærer af ideologisk vold i Vesten. Det er bedre at gøre terroristen til en patient og fjenden til et offer for systemet.

Men det er Europa, der har valgt at miste forstanden i stedet for at vågne op. Og den virkelige, dødelige sygdom er det blik, der stædigt nægter at se.

Efter Modena er der dukket betonbarrierer op ved indgangen til Prati-markedet i Rom og til den gamle bydel i Bergamo.

Tror vi, at vi kan stoppe galskaben på denne måde?

Al-Qaeda-terroristen Haroon Aswat, som stod bag angrebene i London i 2005, der dræbte 52 mennesker og sårede 800, blev løsladt før tid fra psykiatrisk indlæggelse, “efter at hans skizofreni var blevet bedre”. Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol havde standset hans udlevering til USA på grund af bekymring for, at hans skizofreni kunne forværres under amerikanske fængselsforhold.

Og en af de terrorister, der var ansvarlige for massakren på Bataclan (100 døde), vil i denne uge begynde at blive løsladt fra fængslet på grund af god opførsel.

Alt skal nok blive godt, kære gale vesterlændinge. I er gået ombord på en gigantisk tømmerflåde med kurs mod den multikulturelle ø, der ikke findes.

Taget herfra

7 Kommentarer

  1. Og man har placeret gigantiske såkaldte “koranklodser foran indgangen til Folketinget, for at holde “mangfoldigheden” og de “psykisk syge” på behørig afstand af politikerne.
    Så må den almene dansker sgu selv ligge og rode med konsekvenserne af “integrationen”.

  2. Har lige læst, at i Bassel har en galning angrebet nogle børn på en måske 7-8 år imedens han gabte – allah osv osv. Helt klart en physisk syg!
    Det er mærkeligt, at der ikke er en disciplin inden for physiatrien som er målrettet muhamedanere, komplet med hospitaler klinikker gummiceller osv. Man kunne kalde det islamafoni.

  3. Myndighederne og Medierne har ret.
    Hvis man for alvor tror på Koranen og Muhameds lære, ja så MÅ man være sindssyg i vores forstand af ordet.
    Men de er ikke alle SÅ sindssyge, at de handler på Allahs ordrer.
    Gud ske lov er nogen af dem kun kulturmuhamedanere.
    Gud være lovet!

    • At en række partier i en lang række lande er blevet så ideologiske og totalitære at den europæiske økonomi, fred, velfærd og sikkerhed befinder sig på gyngende grund eller tynd is..
      28. maj 2026 ved 22:56

      Bastardos optimisme er måske fejlanbragt.
      Da Algierkrigen brød ud, var langt de fleste muslimer fredelige.
      Men på kort tid lykkedes det en lille hård kerne af fanatikere
      at true og tvinge dem næsten alle til at deltage i terror-krigen
      mod de franske, som man ellers havde levet fredeligt med gennem
      mange år. Dem som talte om fred og forhandling, eller som ikke
      adlød parolerne om “hellig” krig, blev som regel myrdet indenfor
      kort tid. Gå med os, eller få halsen skåret over, var budskabet.
      Det endte med en meget voldsom og blodig borgerkrig.

      Antallet af jihadister i Europa er nu så stort, “takket” være
      frau Merkel og fru Ylva og lignende gak-gak humanister, at vi
      risikerer samme uhyggelige tilstande som i Sverige og Frankrig,
      og det indenfor kort tid. Og om 3-5-7 år kan en omfattende
      guerilla-krig mod europæerne være i fuld gang.

  4. Jamen, der skal ikke herske tvivl om, at dén dag krigstrommerne lyder, og de overskårne kaldes til samling under de sorte faner.
    SÅ vender den “smilende grønthandler” og den lokale pizzakok sine snabelsko og machete mod OS. Dét ligger i hele konceptet islam, der ikke tolererer frafald.
    Savlende lallenaivt at tro andet!😛🤪

  5. Men VOLDSOMT trættende at skulle lægge ører og øjne til de evindelige savlende lallerier fra MSM og vore “kære” lede ledere om, at der INTET er i vejen med slammet. Det er udelukkende syge mennesker, der helt har misforstået allah de kærlige budskabe,r der formeligen ståler ud fra hver en side i Terromanu…scusi KORANEN!
    Senest eksemplificeret med et styk baebrunt lorteyngel på 21 i Østrig der ville slå så mange infidels ihjel som muligt ved en Taylor Swift koncert.
    Her er konklusionen fra psykiatrien; at han gjorde det UDELUKKENDE for at blive ligeså FAMOUS som hende den Hurtige Skrædder!😆😭
    Ska’ man le – eller græde??

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.