“FN og det okkulte. Kristendommen forklarer verdens tilstand”

Karsten Pultz her om et interessant perspektiv

Det er vel ikke helt galt at konstatere at jo mere kristendommen i Vesten er trængt tilbage, jo mere magt har globalisterne/socialisterne og Islam taget sig …

Taget herfra

De nutidige globale begivenheder forstås bedst fra et bibelsk perspektiv, sagde den amerikanske forfatter og journalist Alex Newman for nylig i et interview,  han gav til Documents brillante Rebecca Mistereggen.  

Jeg vil her bidrage lidt til uddybelse af Newmans påstand.

Der er metode i galskaben, når det kommer til klimaløgn, mRNA-indsprøjtninger, trans-agendaen og alle de andre tilsyneladende vanvittige ideer påduttet verdens befolkninger af organisationer som WEF, WHO og FN. 

Mange af de rædsler, som vi igennem det tyvende århundrede + et kvart enogtyvende århundrede har set udfolde sig, er ikke udslag af tilfældigheder, men led i den gradvise virkeliggørelse af den verdensregering, der advares om i adskillige bibelske profetier.

FN’s okkulte oprindelse 

Newman løfter i interviewet en flig af sløret omkring FN’s okkulte oprindelse, hvor stifter af forlaget Lucifer’s Trust (senere ændret til det mindre kontroversielle navn Lucis Trust), det psykiske medium Alice Bailey, spillede en afgørende rolle for dannelsen af FN’s spirituelle grundlag. 

Kristne researchere har længe haft opmærksomheden rettet mod det stærke okkulte aspekt af FN. Men ligesom med alle andre kontroversielle påstande er denne blevet afvist som konspirationsteori, på trods af at alt kan verificeres gennem offentligt tilgængelige dokumenter. 

Den almindelige verdensborger er ganske uvidende om, at FN er baseret på en spirituel retning, som er i opposition til kristendommen.

Whistleblower Ronald Bernard


Måske det ikke er tilfældigt, at biblen meget præcist beretter om de planer, som globalisterne lige nu er nået meget langt med at udføre. Og måske vi skal tage det alvorligt, at top-eks-banker og whistleblower, Ronald Bernard for år tilbage hævdede, at verden styres af ca. 8000 mennesker, der alle er luciferianere. Dvs. de bekender sig til Lucifer, der ifølge biblen blev smidt ud af himlen for at gøre oprør mod Gud, og som falden engel derefter fik navnet Satan. 

Luciferianernes tro på biblens fundamentale sandheder er langt stærkere end mange kristnes. De har blot taget Lucifers parti i den tro, at han er biblens egentlige helt, der gav mennesket sin frihed. For dem er Lucifer virkelig, og det er fra ham ”denne verdens gud”, de får deres magt. 

De mennesker, der fra kulissen styrer verden, bekender sig altså ifølge Bernard til en religion, hvis hele essens og formål er anti-kristelig. Og dette bør vække til eftertanke, at denne luciferianske elite tager biblen alvorlig.

Hvis biblen blot er en samling ”røverhistorier” og kristendommen blot et blandt mange ligeværdige trossystemer, er det jo et besynderligt faktum, at den globale elite i kraft af organisationer som FN, WEF og WHO intenst stræber efter at virkeliggøre den verdensregering, som bibelske profeter advarede os om.

Den luciferianske filosofi bag globalismen holdes skjult 

Den luciferianske filosofi bag FN og globalismen holdes indtil videre med held skjult for verdens befolkning. Man holder folk fangne i illusionen om, at verdens begivenheder er styrede af politiske skærmydsler.

Og mens flertallet således er distraheret af politisk kradsen i overfladen, kan globalisterne uantastet fortsætte deres angreb mod menneskeheden – et angreb som for flertallet er usynlig, fordi det er af åndelig natur.
Få gennemskuer den virkelige dagsorden bag klimaløgnen, fabrikerede pandemier og krige, der bevidst holdes kørende.

En krig mellem godt og ondt, sandhed og løgn

Det er dog takket være corona-diktaturet gået op for rigtig mange, at begivenhederne, der udspiller sig på verdensplan lige nu, ikke kan forstås i politisk kontekst, men kun giver mening, hvis vi ser det som en krig mellem godt og ondt, sandhed og løgn, lys og mørke – altså den bibelske forklaring på, hvorfor verden fungerer som den gør.

For den amerikanske forfatter Naomi Wolf (forfatter til ”The Pfizer Papers”), var corona-diktaturet netop trigger for en spirituel opvågnen. Wolf erkendte simpelthen, at med den stærke ondskab, der udspillede sig i form af corona-massetiltag og eksperimentelle injektioner, måtte der stå en ledende ånd bag – altså er Satan virkelig. 

Konklusion: Hvis Satan er virkelig, er Gud virkelig 

Konklusionen, hun kom frem til, var, at hvis Satan er virkelig, må Gud naturligvis også være virkelig. En ret simpel og ligetil erkendelse, som jeg over de sidste fire år har hørt flere andre nå frem til på samme vis.

Det er således tid til at nedtone partipolitik og fokusere på, hvad der er sandt. Politik har i denne tid udviklet sig væk fra konkurrerende idealer og hen imod primitiv stammekrig.
Tilhører man blå stamme, er man automatisk uenig med rød stamme på samme niveau, som når Liverpool-fans hader Arsenal-fans og vice versa. I politik er sandheden ligegyldig, det handler ligesom i sport kun om at vinde.

Derfor ender politik med at være et redskab for ondskaben, fordi om noget er løgn eller sandhed er irrelevant, når det kommer til at vinde en stammekrig.
Det er tid til at erkende, at politisk overbevisning er en blindgyde, mens det at kende løgn fra sandhed er det absolut altafgørende.

Vore luceferianske herskere tager biblen alvorligt. Måske det derfor var på tide, at kristne (og ikke troende for den sags skyld), også begyndte at tage biblen alvorligt. For som Alex Newman siger, forstås verdensbegivenhederne bedst fra et bibelsk perspektiv.

At kristendommen forklarer verdens tilstand og de globale begivenheder, udtrykkes fint gennem C.S. Lewis’ ord:

“I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else.”

Af Karsten Pultz.

Taget herfra

12 Kommentarer

  1. I dag er der præsidentvalg i Polen.
    En spejlblank kvindelig “journalist” står på DR.TV og belærer pøblen om, at den onde “nationalkonservative” kandidat er “stor beundrer” af Donald Trump.
    Den gode “progressive” kandidat er derimod glad for abort, LGBT, grøn omstilling, mere indvandring o.s.v.
    De såkaldte “journalister” på den røde løgnefabrik Danmarks Radio gider ikke engang at forsøge at skjule deres voldsomme bias.

    • Er FN nu til dags ikke domineret af muslimske og islamistiske lande?
      F.eks. har Saudi-arabien være formand for rådet for menneskerettigheder.
      Og langt hen ad vejen går FNs politik ud på at tryne og mobbe vestlige
      lande, hvorimod afrikanske og arabiske lande favoriseres. Alene i Afrika
      er der 54 lande, og de ca. 50 af dem er med i FN. Så der er en stærk
      slagside til skade for Vesten. Det fortier MSM.

      • Svar til : FN er slet, slet ikke hvad FN var før i tiden. Massemedierne vildleder os konstant..
        4. juni 2025 ved 00:18

        Jo, FN er domineret af muslimske lande, hvilket passer fint ind i fortællingen om at de hader det kristne budskab og dyrker ondskab. Det er er ikke modsigelser at de følger satan og at de støtter islam, det hænger helt fint sammen.

    • De gider såmænd ikke engang bedrive journalistik. Hvad er dette med en “stor beundrer” baseret på? Er det baseret på kandidatens egne udsagn, eller er det en spekulativ ufunderet “dom” som DR’s journalist trækker ud af r****?

      Nu har jeg ikke TV og ser ikke DR, men jeg gætter på det sidste. DR og de fleste øvrige medier behøver nemlig ikke længere forklare, formidle eller oplyse – i hvert fald ikke i egen optik – de kan nøjes med at italesætte kandidaten som “stor beundrer af Trump”, så er virkeligheden klappet af for dem selv og deres umyndiggjorte seere.

  2. Jeg tror, at de fleste læsere herinðe er ret blanke, når det gælder de ting, som Pultz her nævner. Hvorfor læser ingen af jer Bibelen? Jeg fatter det ikke, og kun få danskere læser i Bibelen hver dag. Djævelen raser meget nu, fordi jorden snart slutter, så han vil have flest mulig med sig i den brændende ild-sø.
    Alle mennesker er udødelige, fordi vores sjæle er vores egentlige JEG. Når folk dør, så er de straks i evigheden, enten i et brændende Helvede, fordi de ikke troede på Jesus, eller i Himlen, fordi de troeðe på Jesus og erkendte, at de var syndere. Det er komplet ligegyldigt, hvad fokk tror og mener, for de kan ikke stille noget op over Ham, som har skabt dem og alt.

    Hør fx denne prædiken af en gammel norsk, blind prædikant, som har været død i mange år. Han var en sand kristen, modsat de fleste præster i dagens norge og danmark idag. De er tomme kar… https://youtu.be/kqu0_LXTez8?si=WY6b_SiwoFu8WWLE. Overskriften på videoen er: Den trange port – det er få, som blir frelst. Der ligger en anden meget interessant video, som hedder: Da Herren skjulte mig for tyskerne – en mirakuløs historie fra Oslo under ww2.

    God søndag!

    • Hvorfor er folk herinde blanke? Modsat de fleste andre danskere holder vi os netop orienteret om den ondskab som er omkring os, og jeg læser i bibelen hver dag og jeg kan se at den fint forklarer hvordan verden vil blive korrupteret – sandhed til løgn, godt er ondt og ondt er godt – mange vil blive vildledt osv.

      Tænker at du mener det bedste med dit skriv men du burde nok henvende din vrede over manglende indsigt til de mange som tror på msm og ikke os som kan se at de lyver.

      God dag til dem herfra også 🙂

  3. Det er selvfølgelig uden for de traditionelle trosfohold, men forklare de monoteistiske tro,s religioner i et mere jordnært logisk perspektiv. Islam er en barsk totalitær modreaktion på kristendommens mere metafysiske flagrende løsstrukturerede menneskelige forhold, men udgangspunktet for dem begge er Jødedommen. Jødedommen er en modreaktion imod slaveriet I egypten. Mit gæt er at omskærpelsen har været et slavetegn. Man har så efter flugten skabt nogle love/regler for at kunne overleve en normade tilværei ørkenen. Gud er usynlig, for havde man lavet en statshue af gud, ville stammen gå til grunde, hvis den blev erobret, men under slaveri kan gudsnavnet med dets hellighed holde sammen på stammen, og man kan gensamles ligesom vand. Svinet blev gjort urent, fordi det ikke kan bruges som normade dyr. Kun kødet kan bruges, og det er ressource krævene. De fastboende havde svin pga kødet, og dem lå stammen tit i konflikt med pga græsgange til deres normadedyr. Man beholdt reglerne da man fik landet Israel. Kort og groft skitseret.
    For at forklare kristendommen logisk, er det vigtigste at man ser på de drakoniske straffe ( stenningsdødstraffen) for bl.a utroskab og hor. Her er det vigtigste at se på lukas evangeliet ( evg.), fordi lukas evg. Er det eneste der fortæller om Jesus undfangelse og fødsel. I jødisk kontest, vil enhver der tror på Gud som altings skaber inklusiv dig og mig, vel logisk set også være guds datter eller SØN. Men datidens polemik i jødiske kredse må vel have været. “Kan man være Guds søn, hvis man er undfanget udenfor GUDS lov?” I Esajas i biblen fortælles om børneofring til guden Molok. Mit gæt er at det var børn, der var undfanget udenfor ægteskabet. Læg mærke til at Jesus lå i polemik med de lovhellige Farisæerne i samtlige evangelier. Så i hans virksomhed søger han at reformere jødedommen. Bl.a Markus evg kapitel 2 “( sabbatten var hellig lov, hvor der kunne være dødsstraf for at bryde den , så derfor…) loven ( sabbatten) blev til for menneskene skyld. Menneskene ikke til for lovens skyld “. Senerecefter tempelhærværket imod de handlende, blev han dødsdømt af det jødiske råd for blasfemi. Læs Lukas evg-du siger det selv-. ( Gudsnavnet, som var meget profant, fordi det ikke måtte misbruges)-Pilatus som han bliver ført til- forstår det ikke. Pilatus kan ikke hebræisk/jødisk sprog. Han er Romer. Hvad fabler de indfødte om????. De jødiske ledere har hidset folket op. Barabas bliver løsladt istedet. Korsfæstelse var almindelig romersk dødstortur straf, for dem der satte sig op imod romerriget. Helligånden er den kærligheds ånd der forhindre Josef i at dømme Maria til stenningsdødstraffen, men som i kærlighed til barnet og hende gifterxsig med hende. Jesus bliver nok adopteret af Esserene, som var en jødisk omvandrende gruppe, som hjalp lokale beboere med lægegerning og andre praktiske opgaver. (Kristendommen elsker jeg som Religion, fordi det er en kærligheds religion til menneskene, så den giver os frihed til selv at skabe loven ud fra menneskelige hensyn. Både kollektivt og individsmæssigt i balance. Der er ingen fast facitliste.).
    Islam er en autoritær modreaktion imod kristendommens flagrende ukonkret tolkning. Den helliggær de drakoniske straffe, og tillægger dem Gud. Ikke menneskelige hensigter. Læg mærke til Koranen blev samlet, efter biblen blev samlet I konstantinobel. Diktator profeten har aldrig eksisteret som person, men har nok været en forvanskning af navnet Mahmoud, som man titelmæssigt tillagde tidligere jødiske og kristne ledere. Altså en titel “den ophøjede “, “apostlen “. Det har kun drejet sig om. At underkaste sig Guds vilje i ddns tolkning. Helt udenom kærligheden til menneskene. Se Jay Smith -the origins of islam ( på YouTube)(-derfor mine mantraer. Kan ikke se noget Helligånd i det). Så af kærlighed til fremtidige generationer og børn, ogbørnebørn. )Bekæmp islam. God pinse. Mvh Michael Unna

  4. ( egentligt lidt synd at et Romersk show dødstortur instrument blev kristendommen s symbol. De første brugte fisken).

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.