“Tysklands – og Europas – afskaffelse skrider frem”

Det skriver Lars Hedegaard her

Taget herfra

Ifølge en ny opgørelse – rapporteret i online-organet Breitbart – udstedte Tyskland i 2024 hele 249.901 statsborgerskaber til indvandrere, men tallet er sandsynligvis langt højere, idet det kun dækker 13 ud af de 16 forbundslande. I 2023 var tallet 200.095. Prominente blandt de nye ”tyskere” er syrere og tyrkere – med andre ord muslimer.

2024-tallet er det højeste, siden den første optælling blev foretaget i 2000, og intet tyder på at stigningstakten vil aftage i 2025 og de kommende år.

Forbundskansler Friedrich Merz lod sig vælge på et program for øget beskyttelse af den tyske nation, men som stort set alle vesteuropæiske statsledere, gør han det modsatte. Partierne lover stram indvandringspolitik, og når de sidder på magten, lader de folkeudskiftningen gå sin gang.

I Tyskland er situationen nu den, at 30 pct. af befolkningen enten er indvandrere eller har mindst en forælder med indvandrerbaggrund.

Skiftende tyske regeringer har påstået, at landet har brug for indvandring for at dække behovet for arbejdskraft – hvilket gør det svært at forklare, at 33 pct. af de langtidsledige er immigranter.

Der er tydeligvis noget helt andet på spil: Sammen med diverse overnationale organer så som EU, World Economic Forum og Bilderberg arbejder europæiske regeringer målbevidst på at bringe landenes oprindelige befolkninger i mindretal i den hensigt at eliminere de nationale kulturer, ytringsfriheden og nationalstaterne – alt mens de fylder befolkningerne med løgn.

Det er ikke noget mysterium, hvorfor de gør det: Det er lettere for de egentlige magthavere at herske over en stammeopdelt befolkning end et folk i den gamle forstand.

Som konsekvens af tribaliseringen må demokratiet gå til grunde, for der findes ikke et eneste demokratisk land bestående af antagonistiske kulturer.

Taget herfra

23 Kommentarer

  1. Ja, og i Danmark praler Mette Mink og den såkaldte “Integrationsminister” af deres “stramme udlændingepolitik”.
    Samtidig er importen af uintegrerbare, voldsparate og arbejdssky muhammedanere steget med ikke mindre end 124 % siden Minken kom til magten i 2019.
    Og de tandløse og statsstøttede fake news medier er totalt tavse.

  2. Vælgerne stemmer på de partier som vil plyndre vælgerne og lidt senere vil udskifte og afskaffe dem..
    1. juni 2025 ved 11:03

    Det er i forvejen let at styre europæerne.
    Vælgerne flest er får og tamkvæg. Forklaringen
    er nok nærmere at marxisme, feminisme, woke-isme
    og islamisme er totalitære ideologier som nu samarbejder
    om at dominere Vesten. Verden er forrykt og ond, og mod
    dumhed kæmper selv guderne forgæves. Den typiske vælger
    er et godtroende fjols som igen og igen stemmer på partier
    som allerede har snydt vælgerne mange gange gennem årtier.

    “Takken” for uvidenhed, glemsomhed og naivitet bliver hård:
    terror, elendighed og massedød.

  3. Godt indlæg af Lars Hedegaard. Det er nærmest blevet ulovligt at tale om “befolknings udskiftningen”. Den er simpel demografi, som ikke kan forbydes. Demografi er skæbne! Der er i dag højst 4½ mio tilbage af den oprindelige danske befolkning. I 2025 er Danmarks befolkningstal 5.992.734 indbyggere. Der er altså næste 1½ mio ikke-danskere, hvoraf halvdelen antagelig er muslimer.
    Antallet af oprindelige etniske danskere er i stadig tilbagegang pga. de etnisk danske kvinders lave fødselstal. Det er især indvandring og familiesammenføringer, der øger befolkningstallet i DK. Hvis det fortsætter som hidtil kommer de opringelige etniske danskere i mindretal i kongeriget. Gæt sel hvornår, hvis du tør… 🙂

    • Den danske familie-politik er kommunistisk og et
      angreb på alle familie-værdier. Mænd gøres til pariaer,
      og børn slås ihjel hvis de opfattes som ubekvemme. Man
      har til nu dræbt over 900.000 danske børn, men feministernes
      blodtørst er ikke stillet endnu. Og nu har man udvidet grænsen
      for drab på børn, op til 18 uger. Politikerne vil ikke støtte
      mødre og familier, man vil hellere manipulere, nedbryde og opløse
      familieværdierne. Staten mishandler i stigende omfang både børn
      og forældre, men MSM skjuler de fleste overgreb/svinestreger.

      • Set fra et marxistisk synspunkt udgør den hvide vestlige kernefamilie roden til al ondskab, og må derfor bekæmpes med alle tænkelige midler.
        Her udgør de statsbetalte woke venstreradikale feminister i hele den offentlige sektor et effektivt våben mod både hvide heteroseksuelle mænd og børnefamilier.

        • Jeg gik i skole på Frederiksberg lige efter krigen, der skulle vi lære tysk. Min salige far var rasende, hvorfor skal mine børn lære det forbandede sprog som blev brugt til at kommandere jøderne i gaskamrene? Et slående argument. Dengang! Han fik mobiliseret sine gamle medkæmpere, og det forbandede sprog blev erstattet med engelsk..

          • Kommunisten Pelle “Antifa” Dragsted bor iøvrigt også på det mondæne og “konservative” Frederiksberg.
            I et “luksus kollektiv” i en gigantisk liebhavervilla på behagelig lang afstand til nærmeste islamiserede ghetto.

  4. I artiklen påstås det at “Det er lettere for de egentlige magthavere at herske over en stammeopdelt befolkning end et folk i den gamle forstand”.

    Jeg er ikke nødvendigivis uenig med dette, jeg forstår bare ikke. Det er, for mig, soleklar at europæerne (og især danskerne) er allerede nemt at herske over. At tillægge tvære, voldelige, dumme (i iq forstand), og egentlig uduelige mennesker i tusindtal synes at gør det meget mere besværligt.

    Hvad har jeg ikke forstået?

    • Meget har ikke at gøre med dumme flokmenneskers selvdestruktion af egen kultur og historie. Der er i årtier forgået en målrettet strategi fra den radikale venstrefløj, der ikke kan opnå politisk opbakning gennem det demokratiske system, at sætte sig på institutioner, foreninger, statsfinansierede medier og NGO’ere mv. og lave dem om til radikale aktivistiske kamporganer. Ikke bare i Danmark som fx Danmarks Naturfredningsforening, men også især internationalt som fx den europæiske menneskerettighedsdomstol, FN-organer m.m.m. Det har vist sig at være supereffektivt de sidste 50 år til at destruere Vesten uden om demokratierne.

      • Godt svar. Tak. Så hvis jeg forstår dig rigtigt, MENA-uhyrene er blevet importeret som katalysatorer til Vestens destruktion.

        • Ja, sådan kan det godt beskrives.
          MENAPG-importen er blevet politisk retfærdiggjort ved, at en opblanding (udskiftning) skal hindre fremtidig udbrud af nazisme. Og hvem vil da ikke forebygge mod nazisme. Rent vinderslag. Men det argument, der har vundet debatten, er falsk.
          I virkeligheden var det de nationale befolkninger i Europa, der bekæmpede den imperialistiske nazisme. De gamle danske frihedskæmpere kæmpede jo ikke for fri import af MENAPT, men for at gøre Danmark frit til danskerne. Selv i det kommunistiske Sovjet måtte man appellere til nationalfølelsen for at få kampånden frem i befolkningen.
          Men eftertidens venstreradikale propaganda har sidenhen løgnagtigt gjort det nationale til det samme som nazisme, hvilket har banet vejen for fri MENAPT-import.

          • Det er opløsningen af imperier og tvangsunioner og fremkomsten af demokratiske nationalstater, der har skabt fred i Europa efter et par voldsomme verdenskrige mellem aggressive imperier. Men venstreorienterede meningsmagere gjorde i sædvanlig Rasmus Modsat-stil det nationale eller nationalismen til problemet, fordi de ideologisk fortsat kæmpede for imperialisme – dvs. kommunistisk imperialisme. Selv da den kommunistiske imperialisme gik i opløsning i 1990’erne og blev afløst af nye demokratiske nationalstater, fortsatte den kommunistiske ide som intellektuel mainstream om, at nationalstaten er roden til al ondt og farlig nationalisme og skal bekæmpes og kontrolleres gennem overstatslige kontrolfunktioner og domstole og ikke mindst opblanding/opløsning i multikultur.

  5. Tysklands Grundlov beskriver absolut trosfrihed og absolut adskillelse af kirke og stat.
    Bryder Statsoverhovedet Grundloven, når den deltager i en af Muhamedanernes største festdage, tilknyttet ISLAM?

    (Svaret på spørgsmålet er ligegyldigt, når diverse statsministre vanemæssigt bryder Grundloven, når opportunt).
    LEV MED DET!

  6. Det absolut værste ved hele affæren er at vores egne politikere sammen med arabiske organisationer bestemte at Europa skulle blive arabisk og muslimsk. Fra og med 1980 var aftalen klar i form af Strasbourg deklarationen og siden, på 45 år er antallet muslimer steget med en fordobling hvert 10ende år. Og det vil fortsætte indtil borgerkrigen sætter ind. For to ikke-kompatible religioner kan ikke leve sammen. Det kan bare slutte med, etniske spændinger og krig.
    https://porcinarius.writeas.com/da-jeg-arbejdede

  7. Det tragikomisk er at et land, som Polen økonomisk og udviklingsmæssigt klare sig langt bedre end Tyskland og Frankrig, som er stagneret og på vej til tilbagegang, men de har også nægtet at tage imod islamiske indvandrere, og er derfor ikke blevet islamisk forurenet politisk. Men de selvretfærdig politikere med den moral, som skaber de problemer vi står i, men som de selv bor milevidt fra, ikke vil forholde sig til konsekvenserne overfor den befolkning de selv kom fra. Så ordet landsforræderi ligger jo lige for.

      • Ja 😄 For at unwinde kan hyggelige og uskyldige katte og hundevideoer give et godt grin, og det er jo kun sundt. Det kan også anbefales at læse lidt i Bibelen hver aften inden sengetid, fx et par salmer i Salmernes Bog (skrevet af den mægtige Kong David) og et par kapitler i Det Nye Testamente. Som Davids søn, Kong Salomo, den smukkeste og viseste mand, der har levet, står der i Bibelen, siger i Ordsprogenes Bog kap 1 vers 7: “Herrens frygt er kundskabs begyndelse, dårer ringeagter visdom og tugt.” Det er jo sandt, for det er ofte en kamp at få slemme forbrydere straffet passende, og pøbelen vil hellere underholdes med hjernedøde serier og ‘luksusfælden’ og ‘vild med dans’ end at skulle tage stilling til noget som helst. Mens hr og fru dansker sidder og glor på gylle på tv, så undergraves vores land på alle måder, og tyrken vælter ind, forklædt som ‘pjaltede flygtninge’. Den trojanske hest.

        Sent iaftes kom jeg dog til at se denne nye video med Melanie Phillips. Titlen: British journalist warns something big is happening in the i-slam…world… https://youtu.be/6k4yqWW9M68?si=S2R5REvSu0q2TyAp
        Jeg tjekkede på snaphanen og slog hendes navn op. Steen har bragt adskillige artikler af hende gennem tiden! Hun er jøde og zionist. Han bør nok gennemgå sin hjemmeside og slette det meste på den, for han er en medløber nu! Een, man ikke kan stole på. Man kan ikke både blæse og have mel i munden.

  8. Merkel: Wir schaffen das!

    Tysklands svar på Marianne Jelved.
    Begge burde rådne op i spjældet resten af deres liv!

  9. Før Steen måske fjerner denne ældre artikel, så sætter jeg den ind her. Det er et meget uhyggeligt eksempel på, at han har ladet sig hjernevaske, måske af hende, der har newspeek, måske pga hans svaghed for pæne kvinder som fx Candace Owens (er hun overhovedet pæn med den kunstige Michael Jackson-næse?!) kæft, hun er jo pissegrim! Se billedet – det sidste, nr 4 her 🤢 https://www.reddit.com/r/VindictaRateCelebs/comments/11crufk/is_candace_owens_the_prettiest_political_figure/

    Nu ved jeg ikke, om man kan sætte to links ind i samme kommentar, så Steens artikel kommer nedeunder i ny kommentar.

  10. Når nogen så påtaler, hvad der er ved, at ske, så udskammes de på skammeligste af den herskende klasse. Hvad enhver med øjne i hovedet kan er et faktum udskammes, som en konspirationsteori. F.eks blev manden bag “Den store udskiftning” forment adgang til Starmers Storbritanien.
    Ytringsfriheden har trange kår, for når fakta bliver for ubekvem for magthaverne, pressen og Universiteterne, så forbydes og ignoreres fakta. Vi bliver udsat for manipulation, for i Danmark registrerer man ikke folk efter religion, og danskere er måske ikke længere danskere. Hvis Fatima, som af uransagelige grunde har fået dansk indfødsret, uden at kunne et ord dansk, bliver gift med fætter Ali fra Libanon, så optræder deres søn lille Muhammed i statistikkerne, som dansk helt på linje med dig og mig, som kan fører vores slægt flere hundrede år tilbage i Danmark.
    I mine øjne er det manipulation og danskerne føres bag lyset.
    Som Winston Churchill sagde: “Jeg stoler ikke på en statistik, jeg ikke selv har forfalsket.

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.