Finn Rudaizky stiller et særdeles relevant spørgsmål her
Taget herfra
Tyskland vil gøre det strafbart, at hylde Hamas-terror angrebet på uskyldige civilpersoner i Israel. I Danmark undrer mange sig over, om det egentlig er lovligt, at palæstinensere i Vollsmose, i Århus samt på Nørrebro i København, helt “gratis” kan lovprise disse terrormyrderier. Og hvad med Nørrebro-palæstinensernes “velsignelse” af, at man skal dræbe jøder og udslette staten Israel ? Det bør være relevant at spørge, hvordan er det egentlig, at regeringspartierne håndterer disse terror-sympati demonstrationer.
Efter min mening, er der efter straffelovens paragraf 136, stk.2, allerede den fornødne hjemmel til at gribe ind overfor mange af de terrorsympatiserende demonstranter, hvor terrorangrebet eksplicit billiges. Så, når Palæstina-demonstranterne åbenlyst og udtrykkeligt billiger terror, er det et klart brud på ovennævnte bestemmelse.
Det mest relevante spørgsmål er derfor, om politiet er villig til at håndhæve loven og gribe ind overfor demonstranterne, når de observerer tydelige brud på straffeloven ved billigelse af terror. Det vil politiet formentlig ikke. De vil nemlig helst undgå konflikter. Og sådan ser det ud til at være i de fleste europæiske storbyer, hvor disse terrorsympatiserende demonstranter fylder gaderne. Hvilket jo er helt forrykt. Kan det mon være tilfældet, at politiet, det vil sige justitsministeriet og regeringen, har truffet en beslutning om ikke at gribe ind overfor klokkeklare forbrydelser, begået af muslimske demonstranter, fordi de ikke kan overskue konsekvenserne – en situation de selv har bragt sig og Danmark i, som følge af en muslimsk masseindvandring.
Taget herfra
Men politiet har jo ALT for travlt til den slags, når det bruger al tiden på at give bøder til bilister og til at lege tankepoliti ved at genere Kim Møller mf. 🙁
Politiets fornemste opgave er tilsyneladende at indkræve årsmålet af bøder til statskassen, samt (hvis der ellers bliver tid), at “opretholde god ro og orden”, så Buksetrolden kan sove trygt.
For at opretholde ro og orden er det selvfølgelig nødvendigt, at landets love IKKE håndhæves overfor muhamedanere.
At hylde terrodrab på jøder og alle andre, so lever i et frit samfund er jo ikke noget særligt, og så er der jo ytringsfriheden….men tænk sig, hvis nogen skulle finde på at brænde en koran af, som jo er inspiration til alt den vold og terror der foregår på verdensplan, og som vi har sendt soldater ud for at bekæmpe konsekven af. Det går selvfølgelig ikke at man render rundt og brænder koraner af….( ja ja ja…sort humor).
Man kan jo ikke gå rundt og arrestere mennesker for deres holdninger.
Hvis demonstrationen er lovligt anmeldt og ikke er voldeligt så må man demonstrere for hvad som helst.
Demokratiet må så træde i kraft og dialogen startes.
At forbyde det ene og andet hører ikke til i et demokratisk samfund.