Hver somalisk “indvandrer” koster ca 951000 euro = ca 7,1 Mia Dkr ialt over hele deres liv !
En Irakisk ditto koster “kun” 700000 euro = 5.22 Mia D.kr
Hvorfor er det så vigtigt at importere muslimer, de fleste uintegrerbare ?
Brug dog pengene på indvandrere, der skaber noget positivt i stedet for i gennemsnit at ligge samfundet til stor økonomisk last …
Så får begge parter noget ud af det – ikke kun muslimer
Taget fra Vlad


Mil, ikke mia.
Husk at stemme på enten DF eller Borgernes Parti i morgen.
Liste O eller liste H.
Ud med Mette, Lars, Troels, Dyhr og Lidegaard.
Muhamedanere er mentalt udfordrede.
Somali er meget mentalt udfordrede.
En typisk somalier er da tydeligt
langt mere intelligent end en typisk dansk eller europæisk
politiker. Og en typisk dansk vælger (de 80-85%) har stadig
ikke forstået at Danmarks fremtid hænger i en tynd tråd. I
flere lande er det lykkedes for somaliere at svindle sig til
sammenlagt milliardbeløb.
Nuvel. Det er valgdag. For mig at se er det kun DF, som giver et rimeligt håb for Danmark. DF min anbefaling.
Bekæmp islam. En usekulær diktator religion med et bizart førerprofet ideal, som hader den frihed alle andre har. Bl.a støt http://www.siaddk.wordpress.com og foreningen frafalden ( fb). God tirsdag. Mvh Michael Unna