8 Kommentarer

  1. >Holdningen er næsten mere positiv end hos DR/TV2

    – Eller også siger det netop noget om holdningen hos DR/TV2, når et ultrakonservativt undertrykkelsesregime til sammenligning virker moderat …

  2. Det hedder p.kkrøl, Revisor🤣
    Har ikke set Dødline i decader🤮
    Jeg brækker mig dagligt over den store leflen og knæfaldet oveefor det nye Herrefolks voldsmonopol – samt alle de negere der konstant – og med djævelens vold og magt – skal stampes ind i enhver annonce – uanset deres relevans for indholdet; – Dagens glade negere med afroer så gigantiske de skal gå sidelæns ind og ud af døre…😂
    Hvis de små merkantile kræmmersjæle tror, de øger deres omsætning ved det greb, så har de gramset forkert i posen hér.
    Går i en stor…nej KÆMPE STOR bue uden om dem og deres tingel-tangel.
    Værnemagere!

    • Har netop set en reklame for Lurpak smør – noget af det mest danske der findes. Troede man.
      I reklamen optræder en stor kulsort neger, der står og ælter dej.
      Troværdigt?🤮

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.