Morten Uhrskov Jensen: Jens Philip Yazdani fastholder, at det er i orden at brænde amerikanske politistationer ned

Berlingske holder mikrofonen for en mand, der opfordrer til noget af den groveste kriminalitet, der findes.

Jens Philip Yazdani skrev for nogle dage siden på facebook, at han gerne så, at flere amerikanske politistationer blev brændt af. Han påstår, at facebook derpå fjernede hans opslag, i så fald uden at give ham karantæne for hans opfordring til kriminalitet.

Danske Jens Philip Yazdani går under de nuværende forhold en strålende fremtid i møde som radiovært med mere. Måske DR kan bruge ham snart i en fast stilling?

Læs det her.

1 Kommentar

  1. Yazdani taler jo de radikales, besættelsestroppernes og islamisternes sag. Og de er naturligvis interesseret i at politiet bliver så svagt og ineffektivt som muligt. Yazdani er vel selv radikaliseret eller islamiseret?

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.