Berlingske holder mikrofonen for en mand, der opfordrer til noget af den groveste kriminalitet, der findes.
Jens Philip Yazdani skrev for nogle dage siden på facebook, at han gerne så, at flere amerikanske politistationer blev brændt af. Han påstår, at facebook derpå fjernede hans opslag, i så fald uden at give ham karantæne for hans opfordring til kriminalitet.
Danske Jens Philip Yazdani går under de nuværende forhold en strålende fremtid i møde som radiovært med mere. Måske DR kan bruge ham snart i en fast stilling?
Yazdani taler jo de radikales, besættelsestroppernes og islamisternes sag. Og de er naturligvis interesseret i at politiet bliver så svagt og ineffektivt som muligt. Yazdani er vel selv radikaliseret eller islamiseret?