MSNBC prøver at rebrande sig selv til MSNOW…

Det har jo afstedkommet en del kommentarer 🙂 en af dem mener at navnet burde være PMSnow 🙂

Når man tænker på alle de woke finker på msnbc, er PMSnow et rammende valg 🙂

Msnbc er jo mest kendt for russia-russia-fupnumret, lgbt-våset og for at hade Trump …

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.