Nogle Fox videoer ifbm snigmordet på Charlie Kirk + nogle fra de Trump-hadende fake-news-msm+ fra skadefro ondsindede woke !

Hvordan kan det være at næsten alle mord/mordforsøg på amerikanske politikere er rettet mod republikanske politikere ?

Fox News er begyndt at hindre at man=jeg kan vise deres videoer på X direkte, så du må klikke på linket i stedtet for 🙁

Jessi Waters:

Jeg kan ikke embedde denne video

https://www.foxnews.com/video/6379077416112

Sean Hannity:

https://www.foxnews.com/video/6379083276112

Laura Ingraham:

https://www.foxnews.com/video/6379075831112

Og se, hvor glade trars/woke demokrater er 🙁

Ja, de er jo så søde …

Hamas fryder sig også:

Her er nogle flere “søde” demokrater/fake news

Som om maga plejer at skyde i luften… den kan ikke embeddes , så klik for at se den

https://twitter.com/i/status/1965857437132689512

Taget herfra

og nogle andre “søde” woke kommentarer herfra :

Jeg mindes ikke at have set dens slags skadefro ytringer fra republikanere, når politikere fra det demokratiske parti er blevet skudt ( og “tit” sker det til sammenligning ?

Her er Charlie Kirk

Taget herfra

her giver Trump helt korrekt skylden for mordet på det had mod Gop/Maga/Trump, der gennemsyrer fake-news-msm og det demokratiske parti

https://twitter.com/disclosetv/status/1965940221612273913

2 Kommentarer

  1. Vores verden er fyldt med satanister.

    De bliver fyldt med had når de hører om Jesus og hylder døden på en fredelig familiefar som kæmpede for frihed.

    Sygelig dæmonisk adfærd fra overpriviligerede tabere som med garanti også støtter palæstina/hamass.

    Krigen startede for længe siden, Charlie Kirks død vækker forhåbentligt de sidste som stadig sover ift dette.

  2. Med Nazier, Proud Boys og andet voldeligt, antidemokratisk afskum set i de liljehvide, rene, demokratiske, Demokraters øjne, er det jo et rent under – ja, jeg vil gå så langt som at sige; et RENT MIRAKEL, det “sjovt nok” ALTID er REPUBLIKANERE der bliver pløkket – eller FORSØGT myrdet (DJT take a bow) – but NOT for the lack of trying!
    Jamen, er dét ikke mageløst…
    Det er ALTID vores lorteløgnemediers kæledægger der trykker på aftrækkeren.
    Hvilket samme løgnemedier glosser let henover. – Det sker jo i en go’ sags tjeneste. Og målet helliger som sagt midlet.
    VERDEN BEFINDER SIG ALLEREDE MIDT I EN – ENDNU LAVINTENSIV – BORGERKRIG.
    Men, det tror jeg endnu ikke er gået op for 96% af befolkningen, der sover Tornerosesøvn i sikker forvisning om, at Verdens socialistiske, demokratiske Demokrater passer på dem mod alle de fæle voldelige konservative kræfter nævnt i begyndelsen.
    GOOD MORROW TO THEM!

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.