Hvordan kan det være at næsten alle mord/mordforsøg på amerikanske politikere er rettet mod republikanske politikere ?
Fox News er begyndt at hindre at man=jeg kan vise deres videoer på X direkte, så du må klikke på linket i stedtet for 🙁
Jessi Waters:
Jeg kan ikke embedde denne video
https://www.foxnews.com/video/6379077416112
Sean Hannity:
https://www.foxnews.com/video/6379083276112
Laura Ingraham:
https://www.foxnews.com/video/6379075831112
Og se, hvor glade trars/woke demokrater er 🙁
Ja, de er jo så søde …
Hamas fryder sig også:
Her er nogle flere “søde” demokrater/fake news
Som om maga plejer at skyde i luften… den kan ikke embeddes , så klik for at se den

https://twitter.com/i/status/1965857437132689512
Taget herfra
og nogle andre “søde” woke kommentarer herfra :




Jeg mindes ikke at have set dens slags skadefro ytringer fra republikanere, når politikere fra det demokratiske parti er blevet skudt ( og “tit” sker det til sammenligning ?
Her er Charlie Kirk
Taget herfra
her giver Trump helt korrekt skylden for mordet på det had mod Gop/Maga/Trump, der gennemsyrer fake-news-msm og det demokratiske parti

Vores verden er fyldt med satanister.
De bliver fyldt med had når de hører om Jesus og hylder døden på en fredelig familiefar som kæmpede for frihed.
Sygelig dæmonisk adfærd fra overpriviligerede tabere som med garanti også støtter palæstina/hamass.
Krigen startede for længe siden, Charlie Kirks død vækker forhåbentligt de sidste som stadig sover ift dette.
Med Nazier, Proud Boys og andet voldeligt, antidemokratisk afskum set i de liljehvide, rene, demokratiske, Demokraters øjne, er det jo et rent under – ja, jeg vil gå så langt som at sige; et RENT MIRAKEL, det “sjovt nok” ALTID er REPUBLIKANERE der bliver pløkket – eller FORSØGT myrdet (DJT take a bow) – but NOT for the lack of trying!
Jamen, er dét ikke mageløst…
Det er ALTID vores lorteløgnemediers kæledægger der trykker på aftrækkeren.
Hvilket samme løgnemedier glosser let henover. – Det sker jo i en go’ sags tjeneste. Og målet helliger som sagt midlet.
VERDEN BEFINDER SIG ALLEREDE MIDT I EN – ENDNU LAVINTENSIV – BORGERKRIG.
Men, det tror jeg endnu ikke er gået op for 96% af befolkningen, der sover Tornerosesøvn i sikker forvisning om, at Verdens socialistiske, demokratiske Demokrater passer på dem mod alle de fæle voldelige konservative kræfter nævnt i begyndelsen.
GOOD MORROW TO THEM!