RitSAUs manipulationsbureau slår til igen

0 Shares

Når RitSAU ikke kan lide nogen, gør man ham bare til “den yderste højrefløj”

Og DR og TV2 æder det råt, uden den mindste omtanke eller journalistisk vurdering !

Her er DR’s afskrift:

DR afskrift

Og her er TV2’s afskrift:

TV2 afskrift

Bemærk “forskellen” mellem DR og TV2 – der er ingen !

Jeg skal love for det er “svært” at være “journalist” … klippe, klistre
og vips, så har “DR” og “TV2” lavet et “indlæg”

Jeg checkede også NRK og SR. Jeg kunne ikke finde noget på SR, men der var et præcist indlæg i NRK.
Det vil sige UDEN ritSAUs manipulative tilføjelse af “den yderste højrefløj”

Hvordan vil den almindelige dansker opfatte en mand af “den yderste højrefløj” ?

Kan det fortolkes på nogen anden måde end at det er en nazist ?

Og hvornår har ritSNAVS bureau nogensinde kaldt enhedslisten for “fra den yderste venstrefløj” ?

6 Kommentarer

  1. Express har i det mindste intet problem med at kalde det valgsvindel…Alene en sætning som den her : “The investigation found postal ballots were illegally handled in 94 of 117 districts.” Hvordan kan det lade sig gøre i et højt teknologisk civiliseret demokratisk land som Østrig? 94 ud af 117! Hvorfor spørger MSM ikke om det? http://www.express.co.uk/news/world/685287/austria-election-freedom-party-Norbert-Hofer-postal-voter-fraud EU er snart overstået, alle borgere kan se at de blive løjet for…I øvrigt, burde det her ikke være overalt i medierne?: http://www.express.co.uk/finance/city/685216/FTSE-100-leaps-to-HIGHEST-level-since-2015-just-a-week-after-Brexit

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.