“Sejr for Trump i højesteret”

Det skriver Hans Rustad om her

Taget herfra

Et flertal på 5-4 i højesteret omstødte to lavere domstole, der havde standset udvisningen af illegale i henhold til Hostile Alien Act i 1798. Som følge heraf har dommene ikke opsættende virkning på deportationer. Dommer Anthony Boasberg havde krævet, at flyene blev vendt i luften, og at de deporterede blev bragt hjem.

Det kommer nu ikke til at ske. Hvis højesteret havde været på de liberale dommeres side, ville Trump-administrationen være endt i kaos.

Højesteret kom også med en vigtig tilføjelse: Illegale udlændinge, som vil anfægte deres udvisning, skal henvende sig til en domstol i Texas, ikke i Washington DC. I Washington stemmer 92 procent af befolkningen på Demokraterne, og dommerne er udpeget af Obama og Biden. Der lader både anklagere og dommere sig bruge til at sabotere Trumps politik.

I Texas er det anderledes. Justitsminister Pam Bondi sagde, at det var en stor dag for lov og orden og den offentlige sikkerhed.

Bondi fortsatte: “En aktivistisk dommer i Washington D.C. har ikke jurisdiktion til at tage kontrol over præsident Trumps myndighed til at føre udenrigspolitik og holde det amerikanske folk sikkert. Justitsministeriet vil fortsætte med at kæmpe i retten for at gøre USA sikkert igen.”

Liberale dommere har forsøgt at lægge en dæmper på Trumps deportationer. Hvis illegale indvandrere nu skal prøve deres sager i de grænsestater, hvor de kom ind, er udsigterne til udvisning bedre.

Trump vil ikke lade liberale dommere på delstatsniveau diktere en indvandringspolitik, som et stort flertal af vælgerne støtter og ønsker håndhævet.

De aktivistiske dommere bruger alle de midler, de har til rådighed, for at stoppe deportationerne. Boasberg vil have udleveret navnene på de agenter, der anholder illegale. Det er oplysninger, som voldelige venstreekstremister offentliggør, og det kan være livstruende for både agenterne og deres familier. Hvis et sådant krav skulle lykkes, ville det have en skræmmende effekt på betjentene. De ville ikke turde deltage, og det er også hensigten med Obama-dommere som Boasberg.

Da sagen kom for en distriktsdomstol, var resultatet 2-1. En af dommerne i flertallet sagde, at nazisterne fik en bedre behandling end Tren de Aragua.

“Nazisterne fik en bedre behandling” end nogle af de migranter, der blev deporteret i henhold til loven, bemærkede dommer Patricia Millett, der er udpeget af Obama, under appelhøringen.

Men borgerne ser, hvad de latinamerikanske bander er i stand til. De ser deres tatoveringer og voldelige kriminalitet. De har ingen sympati for dem.

Demokraterne løber en stor risiko ved at fremstille disse kriminelle som ofre, der fortjener bedre behandling og retfærdig rettergang, retsstatens beskyttelse i en domstol. De er kommet ulovligt ind i landet og har ingen ret til beskyttelse.

Det, som demokraterne viser med deres forsøg på at stoppe deportationen, er, at de illegale er «deres». Det var Biden, der lukkede dem ind. 12-15 millioner.</p

“Dette er et stort tab for de skøre og en stor sejr for det amerikanske folk,” svarede vicepræsident J.D. Vance efter højesteretsdommen. “Fremad!”

De liberale medier latterliggør brugen af Enemey Aliens Act fra 1798. Den blev brugt efter krigen i 1812 og under 1. og 2. verdenskrig.

Banderne har ingen statslig tilknytning, hævder de liberale. Men Maduros regime bruger udvisningerne politisk og arrangerer møder til støtte for de kriminelle.

Taget herfra

Når en “dommer” kan sige sådan noget VÅS/Løgn som “En af dommerne i flertallet sagde, at nazisterne fik en bedre behandling end Tren de Aragua.”, bør den skide “dummer”, læs dommer fyres på gråt papir samme dag …

Det irriterer mig meget at det ALDRIG får nogle konsekvenser for de pseudodommere, der misbruger deres magt til at komme med klart politisk bestemte “domme”, der INTET har med jura at gøre.

Det er også tydeligt at den slags juridisk magtmisbrug KUN foretages af dommere, der støtter det demokratiske parti …

Også en sejr i en appel-distrikstdomstol:

Taget herfra

2 Kommentarer

  1. Han er jo psykopat. BoASSberg🤪🤪!!
    Øjnene er sjælens spejl. Og det spejl ser vidst ud til at være baldret.
    Klart han er udpeget af Kay Bojesen aben, Hussein HOMObama, der som go’ muhamedaner ønsker at smadre US indefra, og har brugt enhver given lejlighed til at nå Islams mål om at omdanne Guds eget land – til Allah’s eget Kalifat.
    Måske afbigt for det skørlevned han fører sammen med den “velhængte”🤮 Big Mike.
    Vi er med Slammet tilbage ved “afladsbrevenes” tid, hvor Husseins sjæl kan undgå Skærsilden, ved at fremme Islams sag og smadre “Den Store Satan” US
    BøøhBiden regner vi slet ikke med. Grøntsagen aner nada om, hvad der er foregået de seneste 10 år and counting!
    DJT; brug retsvæsenet som uDems har brugt det, og få anklaget de dummere der beviseligt har misbrugt deres embeder gennem de seneste snart 10 år, og få dem sat fra bestillingen – eller rettere bestAllingen!
    These dirty pigs will squeal anyway.

  2. Det er en af de største omkalfatreringer i amerikansk presse, fra en af de skarpeste præsidenter, til total dement bøtosse!

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.