Det skriver Lars Hedegaard her
Taget herfra
Forrædere vil der altid være, og vi kender dem fra den danske historie.
Under svenskekrigene i 1600-tallet gik den danske rigshofmester Corfitz Ulfeldt over på svensk side og konspirerede mod Danmark. Han deltog i 1657 i den svenske erobring af Danmark og var året efter en af de svenske hovedforhandlere, der gennemtvang Danmarks afståelse af Skåne, Halland og Blekinge. Hans kone, Leonora Christina Ulfeldt, var ikke meget bedre. Hun var også svenskvenlig og håbede på en svensk sejr over Danmark. Underligt nok er det lykkedes hende gennem sit ”Jammersminde” at skaffe sig et eftermæle som offer.
Heller ikke i årene før og efter den tyske besættelse i 1940 manglede der danskere, der var villige til at gå i tysk tjeneste, agiterede mod modstandsbevægelsen, meldte sig til Waffen-SS eller Hipokorpset eller optrådte som torturbødler, stikkere og værnemagere.
Også i dag har vi landsforrædere, men forskellen er, at der er mange flere, og at den skade, de tilføjer Danmark er langt mere dybtgående og uigenkaldelig, end hvad de danske nazister nåede at udrette.
Jeg taler selvfølgelig om de medier, der har forfulgt fædrelandssindede danskere og agiteret for islams herligheder og for den muhamedanske massetilstrømning som en gevinst for landet. De fleste af dem vidste udmærket, at det var løgn, men der var karriere og penge i det.
Og jeg taler om det store flertal af politikere, der kunne have dæmmet op for landets ødelæggelse, men gjorde det modsatte – nemlig bane vej for den farligste fjende, vi nogen sinde har stået over for: islam, som er det værste, der kan ramme et land. Også politikerne måtte kende konsekvenserne, hvis de havde læst så meget som én bog om Muhameds belæringer. De valgte imidlertid at dyrke ondskaben, fordi den bragte dem kortsigtede fordele.
Jeg taler også om domstolene og embedsværket, hvis beslutninger og afgørelser altid vil falde ud til Allahs fordel.
Vi står nu i en situation, hvor der i Danmark er opbygget et modsamfund af muslimer, der intet har til overs for landet eller folket, men som tvært imod åbent bekender, at deres plan er at undertrykke og fratage os enhver rettighed. Det hedder sharia. En del af de muhamedanske anførere forsøger sig med sød tale. Det kaldes taqqiah, og er et bondefangerkneb beregnet på at få de mest enfoldige til at tro, at islam er fredens religion.
Der findes ingen redning for Danmark og vore efterkommere, med mindre vi begynder at fratage muslimerne statsborgerskabet, opholdstilladelserne og retten til offentlige ydelser og giver dem et valg: Rejs hjem, eller i bliver deporteret. Og hvis de islaminficerede domstole siger, at det er ulovligt, må svaret være, at der ikke findes nogen lov, der tvinger os til at blive slaver.
Taget herfra
Sad but true. Too damn true!🤬
Der er håbni Østeuropa. Der er også håb via Tommy Robinson. Der -det skal dobbelttjekkes-der har forbudt sharialov. Vi har pligt for vores børns skyld, ikke at give op.
Govenor- Abbots fra Texas. Set på YouTube. Forbud imod sharialov.- i forbindelse med et islamisk center. Tjek det.
En af de største forrædere er den lille drikfældige svindler og klovnebuschauffør fra Græsted.
JA Revisor! svindler og korrupt.
Husk at takke LarsLORT for Marrakesh.
P.
Govenor- Abbots fra Texas. Set på YouTube. Forbud imod sharialov.- i forbindelse med et islamisk center. Tjek det.
Nationen er overskidt med farverig müllerbæ.
Hovedarkitekterne bag forræderiet var og er fortsat Radikale Venstre. Det var de radikale, som mere end nogen anden nedrustede Danmark i mellemkrigsårene, så vi stod lige så forsvarsløse som i dag. Det var Radikale Erik Scavenius, der lovpriste de tyske sejre og som sagde, at Danmark måtte finde sin plads under et Europa under ledelse af StorTyskland. Det var de Radikale, der kæmpede for ensidig nedrustning under den kolde krig og det var og er de Radikale, som mere end nogen anden plæderer for indvandring også fra MENAPT landene. Kronen på værket er så sent, som i denne kommunale valgkamp, at have et vælgermøde i den Pakistanske forening, for kun mænd.
Det Radikale Venstre udmærker sig ved altid, at tage fejl og altid, at være på den forkerte side af historien.
Verden og Danmark i særdeleshed ville være et bedre sted uden de Radikale!
Enig
Amen!
Ja, jeg kan også kun være enig, MEN – de Radikale står ikke længer alene! De såkaldt borgerlige partier, som eksempelvis Venstre og Konservative, er nu om dage de rene kloner af Radikale.
De statsejede/statsstøttede medier har vundet.
de radiGALE taler med 2 tunger.
OG, Venstre og Konservative, jeg undre mig over hvordan gamle, forstandige, kloge borgere der har været medlem af enten Venstre eller de Konservative, kan accepterer hvordan deres politikere på hoppeborgen agerer pt.
Når jeg ser Lone kommer jeg til, at tænke, at hun ser ud som en der er blevet lokket af en børnelokker, hun har bare ikke opdaget det endnu!
Jojo, børnelokkeren er Vamse!
P.
Politik er blevet en økonomisk karriere. Der er jo inge Nævneværdig forskel på Venstre, konservative og Moderaterne. For mig at se er der nu kon DF tilbage, som har noget substans.
Ja, det bliver spændende at se her ved kommunalvalget om DF rykker.
Ja, Mona Juul fra de “konservative” er radikal,
og hele Venstre er et radikalt parti. Og klovnebussen med de “moderate”
og Lars Q. fadbums er endnu værre. Det parti er endnu mere anti-dansk
og forræderisk end de radikale. Hvorfor har DF stadig ikke ekskluderet
Pia Kjærsgaard som svigtede alt og lod sig købe for en formandspost i FT.
Måske man burde overveje Borgernes parti?
Vi mangler desværre Rasmus Paludans provoparti. Han kunne nemlig i den grad udstille problemet med visse nærtagende muslimer
Ja, Mona Juul fra de “konservative” er radikal,
og hele Venstre er et radikalt parti. Og klovnebussen med de “moderate”
og Lars Q. fadbums er endnu værre. Det parti er endnu mere anti-dansk
og forræderisk end de radikale. Hvorfor har DF stadig ikke ekskluderet
Pia Kjærsgaard som svigtede alt og lod sig købe for en formandspost i FT.
Måske man burde overveje Borgernes parti?
Det var mere Tulle der svigtede.
DF. Er lige det eneste på birgen. Bekæmp islam. En usekulær diktator religion med et bizart førerprofet ideal, som hader den frihed alle andre har. Bl.a støt http://www.siaddk.wordpress.com og foreningen frafalden ( fb). God torsdag. Mvh Michael Unna