Denne gang ikke kun om Iran/USA/Israel
Ezra Levant He just made a huge mistake…
Gen. Keane: Iran Set an UNDERWATER Trap in Hormuz — The U.S. Navy Just Did Something BRUTAL
Brigitte Macron slapped the French President after discovering husband’s ‘steamy text’ to actress
Gad Saad: Too much empathy ‘can destroy the West’
Rubio erupts on ‘atrocious’ NATO allies for abandoning America in critical Iran showdown
Is Europe’s Economic Decline Real?
Jeg er gammel nok til at huske, hvordan Rhodesia , en velstyret stat i Afrika, der også gav sorte vigtige jobs, hvis de havde kvalifikationerne, blev totalt svigtet af UK og den vestlige verden i den hellige dekoloniseringsiver.
Så i stedet for en evolution, hvor sorte over tid fik flere og flere kvalfikationer og dermed flere og flere vigtige jobs og flere og flere sort fik stemmeret, tvang Vesten/FN/kommunisterne Rhodesia til med det samme at blive et kommunistisk shithole, der langsomt men sikkert ødelagde landet
Rhodesia var selvforsynet med fødevarer og andet. Efter nogle år med kommunisme så det sådan ud:



The Fall Of Rhodesia: A Warning To The West
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad der kunne være sket over lidt længere tid, hvis Ian Smith havde fået lov til at fortsætte med evolution fremfor det marxistiske shitshole som MUGaben indførte
Eller om ikke de sorte i Rhodesia havde haft det betydeligt bedre under Ian Smith, og det kunne have ført til
Du er vel klar over, at video’en med gen. Keane er AI-genereret, ikke?
Ja,
den kommer fra et site, som nogle gange har nogle meget usandsynlige videoer
Denne her kan være korrekt
mvh TrumfEs
Ja, som 95% af indholdet efterhånden er.
Herunder er et falsk billede
sat på til “Er Snahanen osv.” Er det et teknisk uheld
eller hvad er meningen?
Hos Snaphanen sluger Steen Raashou efterhånden alt hvad
AI og sladderjournalister serverer, og han sluger det råt.
Det er begyndt at rable fuldstændig for ham. Han støtter
nu Hamass og de blodtørstige mullaer i Iran. Han tror på
selv de mest vilde og vanvittige teorier som Candace Owens
og andre fantaster fabrikerer på samlebånd. Læs selv. Snap-
hanen har stadig vigtige og interessante artikler og videoer,
men de er ved at være i mindretal.
Har han fået Lone Nørgaard?
Måske hænger det sådan sammen, at folk efter corona tiden er begyndt at vågne op til en spirende forståelse af, at det kan være mere sikkert for dem at have en “sølvpapirshat” på – end det er at beskytte sig med den officielt anbefalede blå “mundbeskyttelse”.
Det kan måske føles mere trygt at afsøge bredere, hvad der er Fact og hvad der er Fiction, før man lægger sig fast på en holdning. Men når man først er vågnet op – er det svært at gå tilbage i folden og agere, som det får, der vogtes af en hyrde, som alligevel æder dig til middag på et tidspunkt.
Og så tror jeg Snaphanen er ligeglad med, hvad læserne mener;-)
Tillykke til Tommy Robinson ( må kier starmer politisk dø).