Det skriver Kasper Støvring her
Taget herfra
Politibetjenten Elvir Abaz er blevet dømt for systematisk forræderi mod det danske samfund. Det er symptomet på en sygdom – islamiske infiltrering – der æder sig ind i Danmarks kerneinstitutioner.
I to år, fra 2020 til 2022, misbrugte Elvir Abaz sin stilling til at føre en privat krig mod islamkritikere. Han fotograferede fortrolige politioplysninger med sin private telefon. Han delte hemmeligheder om beskyttede personer som Sara Omar (der forsøgte at begå selvmord efter pres fra islamister og deres klakører). Han lavede falske anmeldelser mod borgere, han var politisk uenig med. Han jagtede Naser Khader gennem politiets systemer og lækkede følsomme informationer om den tidligere konservative politiker.
29 sigtelser. 29 konkrete eksempler på, hvordan en mand i uniform vendte ryggen til det samfund, der havde givet ham magt og ansvar. Retten fandt ham skyldig i alle forhold.
Systemets blinde øje
Det mest chokerende ved denne sag er ikke kun, hvad Abaz gjorde, men hvordan systemet reagerede. Eller rettere: ikke reagerede.
Politiets Efterretningstjeneste sendte ham en sukkersød mail, da han blev forflyttet i 2020: “Du bliver umulig at erstatte,” skrev PET og kaldte hans exit “et KÆMPE tab.” Dette skete et halvt år efter, at hans lovbrud var begyndt.
Fyns Politi ignorerede årelange advarsler. Borgere henvendte sig direkte til ledelsen om Abaz’ åbenlyse chikane på sociale medier. Intet skete. Det blev pakket ind som “ytringsfrihed.”
Som Halime Oguz skriver i sin gribende beretning på Facebook: “Hvilket system er det lige, der virker? Et system, hvor en betjent kan chikanere borgere i årevis, uden at ledelsen griber ind?”
Abaz modtager stadig løn.
Den svenske advarsel
Vi behøver bare at kigge mod Sverige for at se, hvor denne vej fører. Svensk politi er infiltreret af kriminelle netværk. Korrupte betjente lækker oplysninger til banderne. Politifolk med rødder i parallelsamfund vælger familie og klan frem for svensk lov.
I Malmø har politiet praktisk talt opgivet kontrol over store områder. Retssystemet undermineres af ansatte, hvis loyalitet ligger andre steder end hos den svenske stat. Det er resultatet, når man lukker øjnene for infiltrering af kerneinstitutioner.
I Norge har lignende mistanke været rettet mod politifolk, men de er blevet stoppet af politiledelsen af frygt for anklager om racisme. Resultatet? Systemet beskytter de forkerte og svigter ofrene.
Danmark er på samme vej.
Den tredje erkendelse
Perspektivet ligger i det, socialdemokraten Frederik Vad kalde den “tredje erkendelse”. At uddannelse og arbejde ikke er nok til integration. Islamiske kræfter har infiltreret demokratiets grundpiller.
En undersøgelse fra MÆRK, Nationalt Center for Bekæmpelse af Æresrelaterede Konflikter, fandt 25 eksempler på offentligt ansatte, der har udøvet negativ social kontrol. Sagsbehandlere, socialrådgivere, sundhedspersonale, tolke – og politifolk.
De kommer fra samfund, hvor staten er fjenden og familien er alt. Hvor religiøse love står over verdslige. Hvor loyaliteten følger blodets og troens bånd, ikke det danske statsborgerskab.
Abaz forfulgte ikke tilfældige borgere. Han gik målrettet efter islamkritikere, altså dem, der advarede om netop den udvikling, han selv repræsenterede. Det var ikke tilfældigt.
Hvad der står på spil
Danmark er et tillidssamfund. Vi stoler på hinanden, på systemet, på dem i uniform. Denne tillid er fundamentet for alt, hvad der fungerer i Danmark.
Men tillid kan ikke overleve forræderi. Når politifolk bruger deres magt til at chikanere lovlydige borgere, kollapser kontrakten mellem stat og samfund. Elvir Abaz får fortsat løn, mens hans ofre lever med konsekvenserne af hans handlinger. Det er en voldsom hån.
Hvor mange andre Elvir Abaz’er sidder der i vores institutioner? Hvor mange offentligt ansatte har deres loyalitet rettet mod andre magter end den danske stat?
Vi har brug for systematisk gennemgang af ansatte i politiet, forsvaret, domstolene og andre kerneinstitutioner. Abaz-sagen viser os, at infiltreringen allerede er i gang.
Af Kasper Støvring
Taget herfra
DR har de senere dage afsløret omfattende økonomisk kriminalitet på de såkaldte “bosteder” for svage og udviklingshæmmede borgere.
Mange private “bosteder” drives tilsyneladende ofte af suspekte personer med tilknytning til rocker- og bandemiljøet.
Også her er muhammedanere stærkt overrepræsenteret.
Men de følger jo blot krigs- og terrormanualen Koranen til punkt og prikke, hvori der som bekendt befales at snyde, svindle og udnytte de vantro mest muligt.
Og den spejlblanke “socialminister” Sophie Hæstorp Andersen er naturligvis rædselsslagen for at “krænke” de stakkels forfulgte og uskyldige muhammedanere.
De gamle partiers politik har i årtier
været et langt, langt forræderi mod danskerne. Her i Danmark er
staten alt, og familien intet. Systemet har siden 1968 bekriget
familie-værdierne. Tusinder og atter tusinder af mænd, kvinder,
børn, forældre har fået en svinsk og ondskabsfuld behandling.
Tusinder af familier er blevet opløst og splittet. Børn er blevet
pint og mishandlet. Fædre er blevet sjoflet og pisset på, mens
mødre er blevet hævet til skyerne. Feministerne i familie- og
skilsmisse-systemet og børneværnet har ført en iskold kommunistisk
politik overfor børn og forældre. Man har ødelagt livet for mange,
mange børn og voksne. “Barnets tarv” har tit dækket over bureaukratiske
forbrydelser mod børn. Systemet er plumråddent. Men ondskaben skjules
eller bagatelliseres af medierne. Bøger om systemets barbari er blevet
fortiet, så næsten ingen har læst om radbrækningen af familier, eller
om hvordan staten er den værste børnemishandler i landet.
“personer med tilknytning til rocker- og bandemiljøet”
Endnu en omskrivning af “kriminelle muslimske familier/bander i Danmark”
Det har nu staaet paa i mange aar og bliver stedse tydeligere,hvis ikke vi vil passe bedre paa,er vi maaske ,i den sidste ende ikke bedre vaerd,og det er jeg ked af.
“Politibetændt” er da ellers et godt ord, selv om det nok er en stavefejl.
Tror du? 😄
Nu må det kraft.deme stoppe!
Frygten for en anklage om racisme har slammet nu brugt i mere end 50 år til at kortslutte enhver kritik.
Dét stopper NU!
De sidder og skoggerler i deres lange lede Talebanskæg, mens de anser os for at være dybt DYBT debile.
Mht. til dybt debil;
SOphie Hæææslig Andersen er snotdum.
Breaking News! – hvis man har levet under en sten de sidste godt 10 år.
Jeg gad godt vide, hvem hun har været meget “kærlig” overfor. Siden hun ustandselig kan hoppe fra den ene lederstilling til den anden.
Alt mens hun trækker et afgrundsdybt spor af elendighed og inkompetence efter sig.
Man er jo “helt rolig”🤣🤮 ved tanken om, at det er Hæslig, der står for tilsynet med de mange kuldsejlede primate bosteder – hvis man da er muhammedaer. Der SURPRISE! – overvejende er infiltreret af islamister.
Orker der er i det hér, UDELUKKENDE for at RP det danske socialsystem! Fuldstændig som det er påbudt dem ved Sharia Lov.
Det er ret enkelt:
1) INGEN PERKERE må have NOGET SOM HELST at gøre med de af Stat og Kommuner udliciterede opgaver.
2) I samme sekund det viser sig, de skulle være associerede på nogen måde. Skal stikket trækkes øjeblikkeligt!!
NUL årelange udersøgelser lagt i hænderne på “hurtigtarbejdende” udvalg. SLUT!
Dét ville DJT formentlig sætte i værk.
Men SOphie er ikke Donald – andet end som Anders And.
Så frygten for anklagen om racisme lever i Allahbedste “velgående”🤮🤮🤮🤬🤬🤬
Ideelt set HELLER INGEN muhammedanere indenfor politi, militær, dommerstand, socialrådgivere, skat, flygtningenævn etc.
ALLE INSTANSER der vil kunne undergrave og/ eller favorisere muhammedanere.
– Jeg ku’ ligeså godt ønske mig at vinde Eurojackpot – 4 uger i streg!🤣🙈
Bekæmp islam. En usekulær diktator religion med et bizart førerprofet ideal som hader den frihed alle andre har. Bl.a støt http://www.siaddk.wordpress.com og foreningen frafalden ( fb). God tirsdag. Mvh Michael Unna
Hvordan kan det være at M. Unna synes at
vi skal have den samme remse stoppet ned i halsen hundredvis af
gange? Er Siad en reel forening som foretager sig noget, eller
hvad? Har aldrig hørt om den undtagen når Unna gentager sig selv
i en uendelighed med den samme floskel.
Et ordentligt sikret database system giver kun medarbejdere mulighed for at slå ting op der vedrører deres arbejde. I tilfælde af det ikke er muligt at lave sådanne begrænsninger, f.eks. for betjente, skal der være en overordnet som holder øje med at ingen medarbejdere slår noget op der ikke har relevans for deres arbejde.
Dertil skal det være muligt at flage specifikke personer, så hver gang der laves en søgning på disse, vil alarmklokkerne bimle på højere niveau i organisationen. Det skal derefter ske en automatisk suspensering uden løn, af vedkommende, indtil en undersøgelse om hvorfor vedkommende uretmæssigt lavede en søgning/opslag. Viser det sig at der var en god grund, kan vedkommende blive genindsat og få fuld løn for hele perioden.
Mange virksomheder har sådanne politiker på plads og her er de mulige samfundsmæssige konsekvenser jo langt mindre.
Det er jo livsfarligt, og virkeligt DUMT, at ansætte 5. Kolonne folk inden for de VIGTIGSTE institutioner: Politi, Militær, Indvandrings kommissionen, Social området, og lign. Vi ved jo af erfaring, at NATURLIGVIS vil det påvirke disse organisationer i NEGATIV retning, så os rigtige Danskere, bliver røvrendt og nedgjort. Se de skræmmende resultater i Sverige og Tyskland, England + flere andre.
Som ved overtrædelse af arbejdsmiljøloven skal de overordnede (også) straffes for de underordnedes forseelser.
Så kan det være at muslimernes karriereforløb kommer til at følge deres evner, i stedet for at danskerne forbigås.
Fremragende ide, da det også vil kunne sætte en bremse i at venstreorienterede ansætter og forfremmer andre venstreorienterede.
Faktisk kunne man udvide det med straffe til de personer der har ansat vedkommende også, med mindre de kan dokumentere at det blev gjort rent på baggrund af merit.