EU: Nu skal Danmark ned med nakken

Bureaukraterne i Bruxelles fik ikke held med at true briterne til at blive i EU, men Danmark kan de vel lige klare, tror de.

Derfor skal vi nu, meddeler Kommissionens næstformand Frans Timmermanns, tvinges ind i en ordning, der betyder, at vi overlader kontrollen over de danske grænser – og dermed kontrollen over folkevandringerne – til EU-kommissionen. Altså de samme mennesker, som lovede at bevogte EU’s ydre grænser, men gjorde præcis det modsatte. Danmark skal underkaste sig et diktatur bestyret af en flok bondefangere, som ingen dansker nogen sinde har stemt på.
Det glæder mig, at der i det mindste er et parti, nemlig Nye Borgerlige, der vil helt ud af EU.

Lars Hedegaard på Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.