4 Kommentarer

  1. Tak, TrumfES 😁👍 Jeg tror, Eva havde to videoer på igår. De er fulde af vid, bid og super skarp humor og elegant hån! BT er den eneste avis, der bedriver journalistik i dette land. De tør virkeligt, hvor andre stikker halen mellem benene og hviner som en 2 årig. Heriblandt Ekstrabladet og dets syge slamming af Israel. Mage til medløber rødt sladderblad, skal man lede længe efter.
    Hun har som regel een på hver dag. De er såå fede!

  2. Fru Selsing er ikke bare intelligent, velformuleret og ganske humoristisk – hun er i den grad også en af de smukkeste, mest feminine og lækreste damer i den danske offentlighed!
    Ja, jeg er fandeme jaloux på Rune!😂

  3. Vor jeg dog eeelsker tyk sarkasme!😆👌
    Imens 2 ud af 3 amerikanere ikke mener, de har fået en begrundelse for HVORFOR landet er i krig med Iran!🙈🙈
    Skal man 🤣 eller 😭??
    Jamen, til Jer 66,333% hillbilly’er;
    dølg endelig ikke Jeres viden når I har fået en beskidt bombe i Jeres brilliante hoveder. Fortæl fortæl….
    Og fuldstændig korrekt revisor;
    man får ikke just ondt i øjnene, af at se på den skarpe og nette fru Selsing 😘!👌

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.