Selvfølgelig Københavsn kommune : “Kommunen stiller krav om, at man skal integrere sig med den ene hånd, men er med til at finansiere religiøst kønsopdelt svømning med den anden”
Taget fra 24nyt her
Når der bliver afholdt kønsopdelt svømning i København, sker det bl.a. for skatteydernes penge. Københavns Kommune sender flere hundrede tusind kroner til forening, der lader muslimske kvinder svømme i aflukkede svømmehaller, skriver Berlingske.
”Sidste år strammede regeringen ellers reglerne, så det blev forbudt ikke at give mænd og kvinder lige adgang til landets svømmehaller. Alligevel fortsætter den kønsopdelte praksis i København og endda med skattekroner i ryggen. Det er en skandale, da det ligner et kommunalt finansieret harampoliti.
Kønsopdelt svømning udbydes i syv timer om ugen. Fem af disse timer foregår i Hillerødgade Bad og Hal på Nørrebro, mens de resterende to timer afvikles på Tingbjerg Skole. Man gør meget for at ’skærme’ medlemmerne. Man dækker vinduer til med gardiner, så ingen kan se ind, og der bliver ’lukket af’, så folk udefra ikke kan komme ind.
Kommunen stiller krav om, at man skal integrere sig med den ene hånd, men er med til at finansiere religiøst kønsopdelt svømning med den anden. Ifølge Københavns Kommune er der stadig syv foreninger, som udbyder kønsopdelt svømning”.
Taget fra 24nyt her
Hvem skal “integrers” Danskerne eller Muslimerne,det er jo latterligt,vil de svoemme kan de svoemme som vi andre,maaske det kunne dem laere noget om opfoersel,i det land de har invaderet .