Trump har tvunget Bibi til ikke at angribe hezbollah i Beirut

de ALTID anononyme kilder påstår at Trump skulle have talt meget hårdt til Bibi – det tror jeg ikke på, men det er et faktum at Trump udråbte en ny våbenhvile mellem hezbollah og Israel. En våbenhvile, hezbollah omgående brød ved at beskyde Israel med raketter …

Her er nogle videoer om det:

On The Hour – June 2, 2026 | Hezbollah Defies Ceasefire: Rockets Fired at Israel Again

Her er 2 stks General Keane , den første for 13 timer siden

Gen Jack Keane: Get control of THIS! -13 h

Den her for 3 timer siden

Jeg forstår stadig ikke , hvorfor Trump har så stor tiltro til en aftale med mullaherne , men Trump har jo vist at han ofte har mange kugler med i samme spil og at han ikke vil lave en dårlig handel .

4 Kommentarer

  1. Iran har sat en ring i næsen på Trump og trækker ham rundt i Manegen. Og det har Iran gjort alt for længe.
    USA er ikke truet på hverken eksistens og sikkerhed, det er Israel. Derfor håber og regner jeg med, at BiBi holder stand og bliver ved med at fjerne skadedyrene.

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*


Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.